Na Hrvaškem so uvedli evro, kune so na poti ven. A v dobi plačevanja z obema valutama lahko pride tudi do takšne zmešnjave, kakršna se je primerila Splitčanki M. G.
Ta je namreč v soboto zjutraj svoj decembrski račun za mobilni telefon namesto v kunah po pomoti plačala v evrih. In ga s 178 evri namesto enakega zneska v kunah krepko preplačala. Napako je ugotovila v nekaj minutah in nemudoma stopila v stik s službo za pomoč uporabnikom Hrvaškega Telekoma. Takrat pa se je zapletlo.
Komunikacija se je iz kratkih sporočil preselila na aplikacijo WhatsApp in končno elektronsko pošto; agenti so kar naprej zasedeni, kadar pa že dobi koga, gre vedno za drugo osebo, ki z zadevo ni na tekočem in vedno terja iste podatke. Pošiljajo ji "smajlije", ne pa denarja, je povedala za Slobodno Dalmacijo.
M. G. pa še vedno čaka na svoj denar.