62-letni Josip Čović je dobil 18 mesecev zapora, 59-letni Ivica Josipović, ki je podkupnino plačal, pa leto dni zapora.
Zagrebško županijsko sodišče je postopek začelo za zaprtimi vrati jeseni 2017. Z današnjo sodbo so potrdili navedbe tožilstva, da je Čović kot uslužbenec hrvaškega ministrstva za obrambo in član komisije ministrstva za določanje izvajalcev remonta hrvaških vojaških letal pred odločitvijo komisije od predstavnikov dveh tujih družb zahteval 50.000 evrov za svojo naklonjenost pri končni izbiri izvajalca remonta.
Predstavniki enega od ponudnikov, romunskega remontnega podjetja Aerostar, so zahtevo uslužbenca zavrnili, v drugi družbi, ki je potem zmagala na razpisu, ukrajinskem zavodu Ukrspecexport pa so jo sprejeli. V začetku leta 2016 naj bi Čović od Josipovića dvakrat prevzel po najmanj 10.000 evrov.
Pogodbo, ki je bila vredna 133 milijonov kun (17,5 milijona evrov), so podpisali leta 2013. Hrvaška je poslala na remont sedem svojih letal, od Ukrajine pa je kupila še pet rabljenih migov. Na koncu pa se je izkazalo, da je bil remont migov v Ukrajini eden največjih škandalov hrvaške vojske.
Hrvaški urad za boj proti korupciji in organiziranemu kriminalu (Uskok) je leta 2016 sprožil preiskavo o remontu migov 21 v Ukrajini, potem ko so se zvrstile različne večje tehnične okvare na letalih, ki so v letih 2014 in 2015 prišla z remonta. Namesto eskadrilje 12 posodobljenih letal so na Hrvaškem po remontu ostali z le tremi letali, ki so bila zmožna opravljati redne vojaške naloge nadzora hrvaškega zračnega prostora.
Preiskovalci so sumili, da je šlo pri poslu za podkupovanje in da je celotna dokumentacija o remontu ponarejena. Na letalih, ki jih je Hrvaška dobila od Ukrajine, so ugotovili ponarejene serijske številke letal, ki niti ne ustrezajo dokumentom letal iz pogodbe.
Pokazalo se je, da je Ukrajina prodala Hrvaški pet letal, ki jih je jemensko vojaško letalstvo zavrnilo, ker so bili nezadovoljni z njihovim stanjem. Po remontu so na Hrvaškem še ugotovili, da so nadomestne dele na teh petih letalih naredili iz različnih starih letal, ki so bila odpisana v Bolgariji, Alžiriji in Rusiji in so bila tudi do pet let starejša kot njihova letala.
Na Hrvaškem naj bi se po nedavnem neuspešnem poskusu nakupa vojaških letal F-16 barak od Izraela znova odločili o rešitvah, s katerimi bodo stara ruska vojaška letala zamenjali s sodobnejšimi vojaškimi letali.