Med vrhuncem škandala Cambridge Analytica maja lani, je Facebookov šef Mark Zuckerberg obljubil, da bo družbeno omrežje implementiralo funkcijo izbrisa zgodovine. Funkcija, ki jo premorejo denimo brskalniki, deluje tako, da izbriše vse podatke beleženja aktivnosti neke osebe na platformi.
Facebook sedaj namreč beleži vse klike, oglede, iskana gesla in druge odtise, ki jih uporabniki puščajo za sabo med brskanjem po platformi. Obsežne podatke primarno uporablja za bolj učinkovito prikazovanje oglasov, kjer se uporabniku prikazujejo oglasi, za katere algoritmi izberejo, da bi ga utegnili zanimati.
Funkcija, s katero bodo uporabniki lahko počistili zgodovino bo tako vplivala tudi na oglaševalske kapacitete platforme, je na konferenci investicijske banke Morgan Stanley dejal eden izmed direktorjev Facebooka Dave Wehner. "Proti koncu leta bomo predstavili izbris zgodovine, kar bo vplivalo tudi na našo zmožnost ciljnega oglaševanja za tiste, ki bodo zgodovino tudi počistili. Mislim, da bomo v grobem imeli nekaj težav z učinkovitostjo ciljnega oglaševanja."
Gumb za izbris zgodovine lahko pričakujemo enkrat do konca leta 2019.