Mariborski župan Saša Arsenovič je kmalu po prihodu na mariborsko občino ocenil, da je županski kabinet v stanju, ki degradira tako arhitekturo stavbe kot simbolno, protokolarno podobo vodstva, sledi iz izjav mariborske občine.
»Novo vodstvo se je odločilo, da z racionalnejšo porabo predvidenih sredstev uredi več pisarn. Tako v kabinetu potekajo vzdrževalna in slikopleskarska dela, obnavljajo se talne površine in urejajo električne napeljave. Vrednost obnove je okoli 16 tisoč evrov, v znesku 8000 evrov pa bo zamenjan del pohištva, saj je bilo dosedanje, ki je staro tudi več desetletij, dotrajano,« so sporočili z mariborske občine.
Arsenovič bo zato v obstoječem županskem kabinetu uredil konferenčno pisarno z 20 sedišči, sam pa se bo s svojim delom preselil v manjšo, vogalno pisarno v prvem nadstropju občinske zgradbe, ki gleda z ene strani na Ulico heroja Staneta, z druge pa na Trg generala Maistra, poroča štajerski časopis. K temu je Arsenoviča napeljal »strateški razmislek in želja po čim bolj funkcionalnem delovnem okolju kabineta«.
Svojega pohištva ni doniral občini
S staro županovo pisarno ni bil zadovoljen; meni, da bo občino protokolarno bolje zastopal z osebnim pohištvom.
Novo pisarno bo opremil s svojim osebnim pohištvom, s čimer namerava prihraniti sredstva zadolženi občini in tako omogočiti obnovo večjega števila pisarn.
Občino smo vprašali, ali bo to pohištvo donirano občini ali si bo Arsenovič pridržal pravico ga odnesti, ko bo po morebitnem koncu političnega mandata praznil svoje nekdanje delovne prostore. Vprašanja nekako niso razumeli, saj so nam odgovorili le, da »Saša Arsenovič v tem trenutku zagotovo ne razmišlja, da bi prostore skupaj s svojim pohištvom izpraznil, saj se z velikim zagonom loteva delovnih izzivov, ki ga na mestu župana pričakujejo«.
Gre sicer za nekaj let staro pohištvo iz njegove prejšnje pisarne. V novo pisarno bo preselil mizo, stole in luč.