Predsednik sindikalnega odbora za obstoj 3. maja Juraj Šoljić je danes novinarjem na Reki povedal, da naročnika, družbi Siem z Norveške in Algoma iz Kanade, nameravata sofinancirati dokončanje izgradnje ladij za prevoz vozil in razsutega tovora, ki sta ju naročila. Na trajektu je dokončanih približno 80 odstotkov vseh del, na tovorni ladji pa je že vgrajene tudi 60 odstotkov opreme, je povedal.
Šoljić je še omenil, da namerava podjetje Cartubi, ki je kooperant italijanske ladjedelniške družbe Fincantieri, v 3. maju naročiti dele za ladje. Kot poroča Novi list, je vrednost del za italijanskega naročnika "le nekaj stotisoč evrov".
Hrvaški minister za gospodarstvo Darko Horvat je v četrtek povedal, da sta Smart Holding skupina iz Ukrajine in Fincantieri zainteresirana za poglobljeni skrbni pregled ladjedelnic na Reki in v Pulju. Družbi bosta po njegovih besedah predstavili svoji ponudbi za prevzem hrvaških ladjedelnic v naslednjih pet tednih, za rešitev največje hrvaške ladjedelniške družbe pa je nujno potreben strateški partner, ki bo vložil svež denar.
Hrvaška vlada je za delavce Uljanik grupe zagotovila tri minimalne plače, poslednjo pa bodo izplačali za november, predvidoma do 21. decembra. Medtem je več sto delavcev že zapustilo Uljanik grupo, ki je še spomladi imela 4500 zaposlenih.
Uprava skupine in hrvaška vlada pripravljata tudi nov načrt za prestrukturiranje skupine, ko ga mora potrditi Evropska komisija.
Medtem v Uljaniku nadaljujejo stavko, a so tudi večkrat povedali, da jo bodo prekinili, če bodo zagledali "luč na koncu predora".