IMS in Httpool vzpostavljata eno največjih podjetij v industriji digitalnega oglaševanja, ki bo podpiralo več kot 6.000 agencij in oglaševalcev po vsem svetu z ekskluzivnim zastopstvom za Twitter, Linkedin, Spotify in več kot 5.000 globalnih in lokalnih založnikov v 30 državah Latinske Amerike, Srednje in Vzhodne Evrope ter Azije.
“Ta nakup bo IMS-u omogočil razvoj trgov z visokim potencialom v Evropi in Aziji in vzpostavitev resnično globalnega podjetja. IMS in Httpool skupaj ponujata celostno rešitev digitalnega marketinga in prinašata nove priložnosti lokalnim založnikom, oglaševalcem in tisočim digitalnih strokovnjakom ter podjetnikom,” je povedal Gastón Taratuta, direktor in ustanovitelj IMS-a.
“Združitev IMS-a in Httpool-a bo na enem mestu ustvarila rešitev za oglaševalce z lokalnimi ali mednarodnimi potrebami, prav tako pa za založnike, ki želijo monetizirati vsebine na mnogih novih hitro rastočih trgih po svetu,” je dodal Andy Kaplan, predsednik pri Sony Pictures Television.
“Ne bi si mogli zamisliti primernejšega partnerja, saj si delimo z IMS-om isto vizijo. Ta posel za Httpool predstavlja pomemben mejnik in priznanje za naše dosedanje dosežke. Združitev z IMS-om bo pospešilo našo rast in nam omogočilo širitev lastnih rešitev v svetovnem merilu," je pojasnil razloge za prodajo deleža Aljoša Jenko, direktor in ustanovitelj Httpool-a.
IMS ima sedež v Miamiju, izpostave pa v Braziliji, Mehiki, Argentini, Kolumbiji, Čilu, Panami, Peruju, Ekvadorju in Urugvaju.
Devetnajst pisarn Httpool-a vključuje Indijo, Hong Kong, Avstrijo, Bolgarijo, Češko, Hrvaško, Grčijo, Madžarsko, Kosovo, Makedonijo, Poljsko, Romunijo, Srbijo, Slovenijo, Estonijo, Latvijo, Litvo, Ukrajino in Rusijo.