Dva meseca pred usodno nesrečo 31. avgusta 1997 v Parizu, v kateri je umrla princesa Diana, je bilo izdano opozorilo, da dotičnega avtomobila (Mercedes-Benz S280) ni varno voziti s hitrostjo nad 60 kilometrov na uro – pri tej hitrosti naj bi bil oprijem praktično ničeln. Voznik Henri Paul naj bi tik pred nesrečo vozil 105 kilometrov na uro.
Avtomobil je na posodo dal pariški Hotel Ritz v lasti poslovneža Mohameda Fayeda, očeta Dianinega ljubimca Dodija Fayeda. Mercedes je bil v lasti podjetja Etoile Limousines, ki je Ritz zalagalo z avtomobili in vozniki.
Za na odpad
Pariški fotograf Pascal Rostain je za eno od francoskih radijskih postaj povedal, da je bil »skrajno nevarni« avtomobil tistega leta ukraden in karamboliran. Moral bi končati na odpadu, a je bilo izdano dovoljenje za obnovo, trdi Rostain. Informacije je dobil od enega od zaposlenih v omenjenem hotelu, ki je o nevarnem avtomobilu obvestil nadrejene.
Avtomobil je septembra 1993 za 85.000 evrov kupil Eric Bousquet. Bil je nov. Januarja 1995 mu ga je bil ukraden in karamboliran – končal je na strehi sredi polja. Moral bi biti uničen, a ga je neki mehanik popravil in prodal Etoile Limousines. Kupil ga je Neils Siegel, ki je takrat delal za podjetje. Plačal je 40.000 evrov.
Podobno so ugotovili tudi britanski strokovnjaki: avto ni bil varen, zato ne bi smel biti na cesti. Britanski in francoski preiskovalci se za njegovo zgodovino niso pretirano zanimali.