Škandalozna peticija

V Srbiji želijo »ubiti« Darwina

S.R.
5. 5. 2017, 14.02
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Na srbsko ministrstvo za izobraževanje je priromala peticija proti učenju Darwinove teorije evolucije, ki so jo podpisali številni akademiki, profesorji, doktorji znanosti, umetniki, odvetniki, novinarji in seveda tudi duhovniki.

Profimedia
Pravijo, da je teorija evolucije zgolj hipoteza.

Po poročanju srbskega časnika Danas je škandalozno peticijo podpisalo 52 akademikov, znanstvenih svetovalcev in univerzitetnih profesorjev, 61 doktorjev znanosti, 5 magistrov, 50 zdravnikov specialistov, 24 inženirjev, 19 srednješolskih profesorjev, 14 filozofov, filologov in sociologov, 25 diplomiranih pravnikov in ekonomistov, 5 farmacevtov in kemikov, 8 umetnikov, 5 novinarjev in zanimivo tudi zgolj 5 duhovnikov.

Profimedia
Človek bi pomislil, da se Darwin obrača v grobu.

V obrazložitvi peticije so med drugim zapisali: »Globalisti in ateisti, ki v današnjem svetu zavzemajo najvplivnejše položaje, iz osebnih in globalističnih razlogov podpirajo teorijo evolucije ter financirajo podpornike te teorije. Danes obstajajo na svetu številni znani in priznani znanstveniki, med katerimi je tudi veliko število ateistov, ki opozarjajo, da je teorija evolucije hipoteza, katere pogledi na nastanek sveta, življenja in človeka so znanstveno nedokazani ali pa so v nasprotju z znanstvenimi dejstvi.«

S peticijo so zadevne institucije tudi pozvali, naj dejstva, navedena v obrazložitvi, upoštevajo ter v skladu s svojo pomembno vlogo v družbi prispevajo k njihovemu realističnemu dojemanju in usklajevanju.

Ta pobuda sicer ni prva tovrstna pobuda v Srbiji. Leta 2004 je na primer takratna ministrica za šolstvo Ljiljana Čolić izdala odlok, da se Darwinova teorija evolucije izključi iz učnega načrta za biologijo v osmem razredu osnovne šole, kar je večji del strokovne javnosti v državi ocenil kot »izjemno bizarno potezo.« Najbrž ni treba poudariti, da je nekdanja ministrica z navdušenjem sprejela tudi novico o današnji pobudi.