Šest tornadov, ki so jih poslali v Sirijo, je opremljenih z nadzorno tehnologijo, letala pa naj bi bila sposobna posneti fotografije visoke resolucije in infrardeče posnetke, tudi ponoči in v slabem vremenu. A po poročanju Bilda naj bi bili nočni poleti nemogoči, saj naj bi pilote slepila veliko premočna osvetlitev pilotske kabine.
Predstavnik nemškega obrambnega ministrstva je priznal, da obstaja manjša tehnična težava, povezana z osvetlitvijo pilotske kabine. "Mogoče je, da očala za nočno gledanje, ki jih nosijo piloti, privedejo do odseva," je povedal omenjeni vir in dodal, da si ministrstvo prizadeva, da bi v prihodnjih dveh tednih težavo rešili. Povedal pa je tudi, da trenutno ni nobene potrebe po nočnih poletih v Siriji in da sicer misija deluje 100-odstotno.
Nemška vojska se sicer v zadnjih mesecih sooča s kritikami na račune svoje vojaške opreme. Jurišne puške G36, ki jih nemške sile sicer opuščajo, so pred časom postale predmet časopisnih šal, ko se je izkazalo, da se ob visokih temperaturah pojavljajo težave pri streljanju naravnost.
Tednik Spiegel je medtem lani poročal, da naj bi bilo trenutno mogoče uporabljati le štiri izmed 39 vojaških helikopterjev NH90. Najbolj nedavne težave pa se nanašajo na bojna letala eurofighter. Kot je sporočila vojska, je enemu izmed teh letal med pripravo na vzlet odpadel zunanji rezervoar za gorivo.