Na najbolj vročem stolčku v nemškem gospodarstvu naj bi ga na srečanju odbora nasledil sedanji šef Porscheja Matthias Müller, pisanje berlinskega časnika Tagesspiegel povzema nemška tiskovna agencija dpa. Dokončna odločitev naj bi bila sicer znana na zasedanju 20-članskega nadzornega odbora v petek.
Iz Volkswagna naj bi po poročanju medijev sicer že odločno zavrnili pisanje Tagesspiegla in ga označili za nesmiselno.
Iz nemškega Volkswagna so danes sporočili, da so po svetu s spornim programom opremili okoli 11 milijonov dizelskih vozil.
Škandal je izbruhnil v petek, ko je ameriška Agencija za zaščito okolja (EPA) sporočila, da je Volkswagen na določene dizelske modele svojih vozil nameščal programsko opremo, ki omeji izpuhe škodljivih snovi iz vozil v času uradnega testiranja, med normalno vožnjo pa se izklopi.
Zaradi tega je trenutni vodilni svetovni proizvajalec vozil po prodaji že utrpel hude izgube na trgu vrednostnih papirjev - v ponedeljek je vrednost delnic v Frankfurtu izgubila nekaj manj kot 20 odstotkov, danes pa je do nekaj čez 14. uro po srednjeevropskem času strmoglavila za dodatno petino.
Iz nemškega Volkswagna so danes sporočili, da so po svetu s spornim programom opremili okoli 11 milijonov dizelskih vozil. Škandal pa je tudi že sprožil vrsto preiskav po vsem svetu. Med drugim so predstavnike Volkswagna na pogovor povabili v Južni Koreji, posebno preiskavo napovedujejo tudi evropski regulatorji.
Zaskrbljenost je izrazila tudi nemška kanclerka Angela Merkel, ki od proizvajalca zahteva popolno odkritost: "Glede na težavno situacijo je treba zdaj pokazati popolno transparentnost in razčistiti celotno stvar."
S podjetjem je v stiku tudi nemški minister za transport Alexander Dobrindt, ki se obenem usklajuje tudi z zveznimi avtomobilskimi organizacijami.
"To je edini način, da dosežemo popolno transparentnost in tako vse potrebne ukrepe," je še dodala Merklova.
Prvi mož Volkswagna, najbolje plačani menedžer v Nemčiji, je letos sicer zmagal v bitki z nekdanjim predsednikom nadzornega sveta Ferdinandom Piechom, ki ga je na položaj spravil leta 2007.
V začetku leta se je med Piechom, ki je podjetje vodil med letoma 1993 in 2002, in Winterkornom razvnela bitka zaradi težav pri krepitvi tržnega deleža na ameriškem trgu in prevelika odvisnost Volkswagna od kitajskega trga.
Potem ko je Piech nekaj tednov želel s stolčka spraviti prvega moža v Wolfsburgu, je konec aprila nepričakovano odstopil sam. Poleg njega je iz nadzornega sveta odstopila tudi njegova žena Ursula.