Na železnicah so predlagali, da bi kot opazovalec ali mediator v novih pogajanjih sodeloval nekdanji premier nemške zvezne dežele Brandenburg Matthias Platzeck. Po navedbah prvega moža GDL Clausa Weselskyja tega ne bo, dokler bo koncern vztrajal pri vsebinsko enakem dogovoru s konkurenčnim sindikatom EVG.
V GDL poudarjajo, da so pripravljeni na pogovor o možnih rešitvah. V Deutsche Bahn pa se lahko posvetujejo, s komer koli želijo, so dodali.
Nemški strojevodje stavkajo že osmič od lanskega septembra. Danes poteka tretji od šestih stavkovnih dni v potniškem prometu, po navedbah Deutsche Bahn pa je na tirih okoli tretjina vlakov na daljših progah in od 15 do 65 odstotkov regionalnih vlakov.

Reporter.si
Ko voda pokaže moč: Kaj nas brani pred naslednjo naravno katastrofo?
V tovornem prometu se je stavka začela že v ponedeljek popoldne. Gospodarstvo se zaradi tega boji izpadov in zamud pri proizvodnji.
Strojevodje, združeni v sindikat GDL, so tovorne vlake ustavili že v ponedeljek ob 15. uri, stavka pa bo po napovedih trajala do nedelje do 9. ure in bo tako najdaljša stavka v zgodovini nemških železnic.
Sindikat zahteva zvišanje plač za pet odstotkov in skrajšanje tedenskega delovnika za eno uro ter vključitev strojevodij ranžirnih lokomotiv v podjetniško kolektivno pogodbo.