Linija bi se lahko zaključila v glavnem mestu Nepala, Katmanduju, povezovala pa bi administrativni center Tibeta, Lhaso, z Nepalom na eni strani in Šining v notranjosti Kitajske na drugi strani.
Kitajci si od nove proge obetajo predvsem povečanje trgovanja z Nepalom pa tudi več turizma, saj sedaj železniške povezave med tema dvema državama ni. Proga je morda tudi poskus, da se Nepal vključi v projekt Bangladeš, Kitajska, Indija, Mjanmar, v katerega zadnja leta Indija izgublja zaupanje. Proga bi lahko bila po kitajskih ocenah končana do leta 2020.
Kitajska je v zadnjih letih ogromno vlagala v Nepal in izgradnja železniške proge bi pomenila še en korak v smeri povečanja sfere vpliva v regiji, pred svojim tekmecem, Indijo. Indijski premier Narendra Modi je v odgovor na Kitajska vlaganja že obljubil povečanje izdatkov za infrastrukturne projekte v regiji.
Zaradi velikega vložka v železniške proge se je sicer notranji kitajski turizem zelo povečal. Leta 2013 je tako Tibet obiskalo več kot 7,5 milijona ljudi.