Stavka je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP stala Air France več kot 200 milijonov evrov. Zadnji krog pogajanj med vodstvom in predstavniki delavcev se je končal danes zjutraj brez dogovora. Stavka pilotov v Air France je najdaljša po letu 1998. Kljub temu da se ji je pridružilo mnogo pilotov, je ne podpirajo vsi zaposleni. Družba zaradi stavke vsak dan izgubi med 15 in 20 milijoni evrov, delnice družbe pa so samo v dveh tednih izgubile 15 odstotkov vrednosti. Piloti so delo odložili, ker nasprotujejo varčevalnim načrtom letalskega koncerna Air France-KLM. Ta je želel lete na kratke in srednje linije prenesti na nizkocenovno podružnico Transavio, ki leti na počitniške destinacije, predvsem v Sredozemlju. S tem naj bi na letni ravni stroške oklestili za več kot milijardo evrov. Piloti vodstvo Air France obtožujejo, da želi delovna mesta preseliti v države, kot sta Portugalska in Poljska, kjer so piloti in člani posadke ponavadi plačani manj kot v Franciji. Čeprav je vodstvo Air France opustilo načrte o širitvi Transavie v Evropi, so piloti nadaljevali stavko, saj zahtevajo boljše pogoje za pilote Transavie, ki so jih najeli v Franciji, in oblikovanje enotne pogodbe za vse pilote Air Francea.
Stavka je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP stala Air France več kot 200 milijonov evrov. Zadnji krog pogajanj med vodstvom in predstavniki delavcev se je končal danes zjutraj brez dogovora.
Stavka pilotov v Air France je najdaljša po letu 1998. Kljub temu da se ji je pridružilo mnogo pilotov, je ne podpirajo vsi zaposleni. Družba zaradi stavke vsak dan izgubi med 15 in 20 milijoni evrov, delnice družbe pa so samo v dveh tednih izgubile 15 odstotkov vrednosti.
Piloti so delo odložili, ker nasprotujejo varčevalnim načrtom letalskega koncerna Air France-KLM. Ta je želel lete na kratke in srednje linije prenesti na nizkocenovno podružnico Transavio, ki leti na počitniške destinacije, predvsem v Sredozemlju. S tem naj bi na letni ravni stroške oklestili za več kot milijardo evrov.
Piloti vodstvo Air France obtožujejo, da želi delovna mesta preseliti v države, kot sta Portugalska in Poljska, kjer so piloti in člani posadke ponavadi plačani manj kot v Franciji.
Čeprav je vodstvo Air France opustilo načrte o širitvi Transavie v Evropi, so piloti nadaljevali stavko, saj zahtevajo boljše pogoje za pilote Transavie, ki so jih najeli v Franciji, in oblikovanje enotne pogodbe za vse pilote Air Francea.