Večdnevna iskalna akcija za pogrešanim malezijskim letalom še vedno ni obrodila sadov, saj niso našli nobenih ostankov letala. Tudi na kraju, kjer naj bi ostanke letala zaznal kitajski satelit, reševalci niso našli ničesar. Tako se z vsakim dnem, ki mine, v medijih pojavljajo nova ugibanja in teorije o tem, zakaj je letalo tako rekoč izginilo brez sledu.
Reševalci pri iskanju izginulega letala tavajo v temi.
Ameriški Wall Street Journal se je dokopal do dokumenta ameriških preiskovalcev, v katerem proučujejo možnost, da je nekdo namenoma izključil transponder, ki oddaja signal radarjem, in letalo preusmeril proti neznani lokaciji. Na to teorijo naj bi ameriške preiskovalce navedli tehnični podatki z letalskih motorjev, saj naj bi ti oddajali signal o svojem delovanju še štiri ure po tem, ko je letalo izginilo z radarjev. V tem primeru bi lahko letalo preletelo približno 3.500 kilometrov in doseglo Pakistan ali katero od destinacij v Indijskem oceanu oziroma Arabskem morju.
A včeraj se je oglasil malezijski minister za promet, ki je pisanje ameriškega časnika označil za neoprijemljivo, ter dodal, da ti podatki niso točni. Kaj se je torej zgodilo z malezijskim letalom in 239 osebami na krovu?
Poznavalci pravijo, da je tisti, ki je izklopil komunikacijske sisteme na letalu in nato le-to upravljal, moral imeti dovolšnje izkušnje z letenjem. In kot se izkaže, so preiskovalci v hiši pilota Zaharie Ahmada Shaha letalski simulator, ki naj bi bil nastavljen tako, da bi se letalo med letom zdelo nevidno. Sta imela prste vmes tudi pilot in kopilot?