Slovenija, ki se že tradicionalno predstavlja na tem sejmu, je bila v preteklih letih dvakrat tudi država partnerica sejma.
"Bavarska je Sloveniji blizu, hkrati je kupna moč dežele visoka. Predvsem gre za povpraševanje po aktivnih počitnicah v naravi, velik je tudi interes za sredozemsko obalo, beležimo pa tudi veliko povpraševanje po počitnicah v termah in po obisku mest," so dejali v Javni agenciji RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit).
Slovenska odprava je letos še posebej številčna, kar veseli vodjo predstavništva Spirita v Nemčiji Majdo Rozina Dolenc. Kot pravi, je konkurenca ponudnikov počitnic v Nemčiji in na Bavarskem ogromna, zato bodo lahko slovenski turistični ponudniki le s skupnimi prizadevanji in s premišljenim delom dosegli interes in realizacijo obiska Bavarcev v Sloveniji.
"Pri tem je pomembno, da promocija poteka povezano s konkurenčnimi paketi ponudb nišnih tematskih počitnic v Sloveniji," je poudarila.
Na slovenski stojnici bodo sodelovali Turizem Ljubljana, Terme Snovik, Logarska dolina, Terme Dobrna, Terme Olimia, Jeruzalem/Ljutomer, Terme Čatež, Unior - program turizem, Sava turizem, Kompas hoteli Bled, Slovenske Alpe, Združenje za pohodništvo in kolesarjenje, Alpe Adria Trail, Dolina Soče, Ustanova Fundacija Poti miru v Posočju, Javni zavod Park Postojnska jama, Škocjanske jame, Turistično združenje Portorož in RRA Mura, ki je prevzela tudi pripravo in izvedbo animacije na slovenski stojnici.
Slovenski turizem bo gostoval na Bavarskem
Slovenski turizem se bo med 19. in 23. februarjem predstavil na turističnem sejmu F.re.e 2014 v Münchnu, ki je največji sejem za potovanje in prosti čas na Bavarskem. Na njem je lani sodelovalo več kot 1000 razstavljavcev iz 60 držav, obiskalo pa ga je 110.000 ljudi.