Nemške trgovske verige namreč običajno pivo ponujajo po nižjih cenah in z njegovo prodajo ne ustvarjajo dobička, saj si želijo s cenejšim pivom v prvi vrsti pritegniti potrošnike v trgovine, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Napovedano zvišanje cen piva bo najbrž najvišje po letu 2008, vendar pa takrat trgovci višjih cen niso prevalili na kupce, je opozoril prvi mož združenja distributerjev GFGH Guenther Guder. Večino prodanega piva se sicer v Nemčiji ne spije v barih, temveč doma.
Skupina Radeberger je ta teden napovedala, da bo cene svojih 40 znamk pijač dvignila s 1. novembrom, zvišanje cen pa je, kot so poudarili, nujno zaradi višjih stroškov. Podobno sta napovedali tudi družbi Bitburger in Krombacher.
Pivo bo dražje!
Vsesplošno višanje cen bo v kratkem najverjetneje prizadelo tudi nemške ljubitelje piva, saj so trije nemški pivovarji - Bitburger, Krombacher in Radeberger - za jesen napovedali zvišanje cen.