Rezultat je presenetil tudi glavnega izvršnega direktorja podjetja Howarda Schultza. Schultz je dejal, da so izjemno ponosni na doseženo, saj so uspeli povečati prodajo v vseh svetovnih regijah, celo v Evropi. Analitiki so pričakovali 53 centov dobička na delnico, ki se je v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov podražila za sedem odstotkov na 72,30 dolarja.
Globalna prodaja v lokalih, ki so odprti najmanj 13 mesecev je v primerjavi z drugim četrtletjem lani porasla za osem odstotkov. V ZDA je porasla za devet, v Aziji za prav tako devet, v Evropi pa za dva odstotka. Prihodkov je bilo skupaj za 3,74 milijarde dolarjev, kar je prav tako preseglo pričakovanja analitikov.
Rast dobička je posledica nižjih cen kave in povečanja števila strank v skupaj 19.000 lokalih po svetu, ki so pripravljeni plačati več za širšo ponudbo novih dražjih solat, peciva in kmalu tudi novih grških jogurtov, ki se v ZDA trenutno prodajajo kot sveže žemlje.
Starbucks je junija povišal cene za svojo ponudbo, kar strank ni ustavilo. Za letos podjetje napoveduje med 2,22 do 2,23 dolarja dobička na delnico.
Kava je dober posel
Ameriška veriga kavarn iz Seattla Starbucks je v drugem četrtletju letošnjega leta ustvarila 417,8 milijona dolarjev oziroma 55 centov dobička na delnico, kar je 25 odstotkov več kot v enakem četrtletju lani.