Odločno se mu je zoperstavil sam kanclerski kandidat na septembrskih volitvah Peer Steinbrück, ki ne želi, da bi ga tema, ki deli nemško javnost, ovirala v boju za glasove.
Gabriel se je v nedavnem pogovoru za časnik Rheinischen Post jasno zavzel za omejitev hitrosti na nemških avtocestah. Omejitev na 120 kilometrov na uro se mu zdi "smiselna, saj vse statistike nesreč kažejo, da bi se s tem zmanjšalo število hudih prometnih nesreč in smrtnih žrtev".
Smiselna ali ne, tema, ki je že leta predmet razprave v Nemčiji, ni ravno volilna uspešnica, piše nemška tiskovna agencija dpa. Tudi kanclerski kandidat socialdemokratov Steinbrück tokrat ni bil pripravljen brezpogojno sprejeti Gabrielovega programa in dopustiti, da bi ga vprašanje morebiti oviralo v že tako ne lahkem volilnem boju.
Izpostavljeno
Trajnost v papirni industriji
Kot je dejal, ne vidi nobenega razloga, da bi sprožil razpravo o tem in, kot je dal vedeti, ima pri tem nasprotno stališče od vodje stranke. "Omejitev hitrosti ni smiselna," je ocenil.
Gabriel je tako popustil. "Pri zveznih parlamentarnih volitvah gre za druga vprašanja, kot je omejitev hitrosti. Ta že tako velja na večini odsekov," je poudaril za časnik Bild.
Nemški avto klub (ADAC) sicer Gabrielovemu predlogu nasprotuje. "Avtoceste so najvarnejše ceste v Nemčiji," je dejal njihov predstavnik. Podobno obrazložitev kot ADAC je podal tudi minister za promet Peter Ramsauer (CSU) - na 40 odstotkih okoli 12.800 kilometrov avtocest že sedaj velja omejitev hitrosti, 60 odstotkov nesreč pa se zgodi na regionalnih cestah. Liberalci (FDP) prav tako nasprotujejo omejitvi.
Nasprotnega mnenja so nemški Zeleni, ki med drugim poudarjajo, da omejitev hitrosti na svojih avtocestah poznajo vse ostale industrijske države, še piše dpa.