Sredi septembra so v uredništvu necenzurirano.si prejeli pismo, v katerem je anonimni avtor opozoril na dva prihajajoča gradbena posla na domači železniški infrastrukturi. Šlo je za razpisa, ki ju je avgusta lani objavila direkcija za infrastrukturo, slednja je pod okriljem istoimenskega ministrstva, tega pa vodi Alenka Bratušek.

Njena.si
Mestni utrip že 20. leto spremlja ikonična Rotarijska ura na križišču Ajdovščina
Razpis je bil za:
- nadgradnjo železniških postaj Brezovica in Preserje na progi Ljubljana-Divača, ki je predvidel tudi gradnjo železniškega postajališča Vnanje Gorice s povezovalnimi cestami
- nadgradnjo železniške proge med Dobovo in Zidanim mostom na območju Krškega.
Avtor anonimnega pisma je napovedal, da bo na prvem razpisu zmagalo gradbeno podjetje Kolektor Koling, na drugem pa Cestno gradbeno podjetje (CGP) iz Novega mesta, saj naj bi se to videlo že iz razpisnih pogojev. Tri mesece pozneje se je izkazalo, da je imel skoraj v celoti prav. Necenzurirano.si se sprašuje, kako je mogoče, da je vnaprej pravilno napovedal, koga od največjih gradbincev bo država izbrala za gradnjo dveh velikih železniških projektov?