Nekateri uporabniki bančnih kartic Nove KBM so nas dopoldne obvestili, da že od včeraj na bankomatih ne uspejo dvigniti gotovine. Ko vtipkajo pin kodo in izberejo katerokoli storitev, se jim na ekranu bankomata izpiše, da je kartica neveljavna. V klicnem centru banke so jim po njihovih navedbah pojasnili, da so težave pri Bankartu in jih že odpravljajo, uporabnikom pa priporočajo, da dvig denarja opravijo v njihovi najbližji poslovalnici.
Zadevo pa smo preverili tudi mi. Zanimalo nas je, kaj je narobe, da ni možno dvigniti gotovine, kdaj lahko uporabniki spet pričakujejo delovanje bankomatov in kdo vse ima težave, lastniki katerih kartic ter kaj jim svetujejo.
"V Bankartu smo nemudoma pristopili k odpravljanju napake, ki je omejena na manjše število uporabnikov naših storitev. Prizadevamo si, da bo napaka odpravljena v najkrajšem možnem času," so na naše poizvedovanje kratko in jedrnato odgovorili pri podjetju Bankart.
Strokovne službe Nove Ljubljanske banke ob tem pravijo, da včeraj niso zabeležili bistvenih odstopanj v delovanju NLB bankomatov od običajnih. V Novi KBM pa so, kot so nam odgovorili, nemudoma pristopili k odpravljanju napake, ki je omejena na manjše število uporabnikov njihovih storitev. "Prizadevamo si, da bo odpravljena v najkrajšem možnem času", so dodali. .