Ogorčena mama, ki pravi, da njen sin, kljub temu da je imel denar, ni smel koristiti javnega potniškega prometa, saj da mu šofer ni dovolil na avtobus, se je odoločila, da dogodek ter nestrokovno in neetično obnašanje avtobusnega šoferja družbe Nomago, deli z javnostjo.
Po njenih navedbah se je njen sin 31. januarja 2024 želel z avtobusom odpraviti iz Črne na Koroškem na Ravne na Koroškem, kjer je imel obveznosti. »Ker pa ni imel s seboj drobiža (kovancev), ga šofer ni želel spustiti na avtobus,« pravi razočarana in jezna Korošica, ki je po dogodku najprej poklicala v poslovalnico družbe Nomago na Ravne na Koroškem, pritožbo pa je poslala tudi vodstvu družbe.
»Poklicala sem v poslovalnico Nomago na Ravne na Koroškem, kjer se je oglasila gospa, ki je pojasnila, da imajo notranji pravilnik, koliko papirnatega denarja šofer lahko vzame. Nakar sem želela, da mi pove, kje se z njim lahko seznanim, vendar sem izvedela, da vpogled vanj ni možen, saj da gre za notranji pravilnik podjetja,« pojasnjuje mama 14-letnika.
»Med pogovorom mi je gospa na drugi strani telefona še dejala, da tudi sama ni uspela kupiti cigaret, ker natakarica ni imela drobiža, kar je po mojem mnenju popolnoma druga stvar, kot zavrniti otroka, ki potrebuje prevoz,« dodaja. Ob tem tudi poudarja, da zaradi omenjenega incidenta s šoferjem sin ni prispel pravočasno na cilj, posledično mu je morala prevoz urediti drugače, kar je zanjo pomenilo tudi dodatne stroške, še pravi. »Za avtobusno karto bi sin odštel 2,90 evra, pa čeprav bi še lahko imel otroško, vendar je veliko šoferjev, ki mu zaračunajo odraslo, pa nikoli na zakompliciram ali se pritožujem. To dejanje zdaj pa je preseglo vse meje. Pa imam toleranco, ampak tokrat je šlo preko vsega,« še pravi mama otroka, ki ga je šofer zavrnil.
Hkrati pa jo je zmotilo tudi to, da šofer ne govori slovensko. »Moj otrok se ni dolžan prilagajati njemu in se z njim pogovarjati v njegovem jeziku. Živi v Sloveniji, in če je priseljen, naj se potrudi in govori slovensko, da ga bodo drugi razumeli.«
Odziv družbe Nomago: Voznik ni imel dovolj menjalnine
Na njene pritožbe in navedbe so se že odzvali v družbi Nomago, ki izvaja linijski prevoz na območjih savinjske, jugovzhodne, goriške, koroške, posavske, primorsko-notranje in zasavske regije. »Pri plačilu vozovnic na medkrajevnih linijah naši vozniki sprejemajo vse evrske kovance in bankovce za 5, 10 in 20 evrov. Bankovcev višjih valut, torej za 50, 100, 200 in 500 evrov, vozniki zaradi zagotavljanja menjalnine praviloma ne sprejemajo,« so pojasnili in dodali, da v omenjenem primeru »voznik na žalost ni imel dovolj menjalnine, da bi lahko zamenjal bankovec za 50 evrov. V kolikor bi le-to imel, bi potniku vsekakor prodal vozovnico«.
Omenili so tudi, da so splošni pogoji družbe Nomago javno objavljeni na njihovi spletni strani. Glede cenika, do kdaj so potniki upravičeni do otroške vozovnice, pa so pojasnili: »Na medkrajevnih linijah so do cenejših vozovnic upravičeni potniki do 15 leta. Običajno potniki na blagajni ali pri voznem osebju sami navedejo, kakšno vozovnico želijo kupiti. V primeru, da bi posameznik prejel odraslo vozovnico namesto otroške, naj na to takoj opozori. Verjamemo, da mu bodo naši vozniki oziroma zaposleni na avtobusnih postajah, izdali pravo vozovnico,« so še zapisali pri družbi Nomago. Ostalih navedb 14-letnikove mame pa niso komentirali.