Lošinj Hotels & Villas je ugledna blagovna znamka vrhunskih luksuznih hotelov in zgodovinskih vil na slikovitem otoku. Blagovna znamka si prizadeva gostom zagotoviti nepozabna doživetja, ki združujejo lokalno tradicijo s sodobnim razkošjem v lepem naravnem okolju. Otok ima tudi bogato zdraviliško dediščino, ki sega v konec 19. stoletja in je posvečena ohranjanju in promociji dediščine luksuza in dobrega počutja.
Lošinj Hotels & Villas ima v svojem portfelju luksuzno zbirko, ki vključuje butične in luksuzne nepremičnine ter klasično zbirko s štirimi zvezdicami, ki se vse nahajajo v osrčju lošinjskega zdravilnega podnebja in ponujajo čudovit razgled na morje, restavracije svetovnega razreda, več večkrat nagrajenih wellness programov in vrsto vsebin, idealnih za intimen pobeg, aktivne ali družinske počitnice.
Paradna konja blagovne znamke Lošinj Hotels & Villas pa sta vsekakor tudi večkrat nagrajeni restavraciji Alfred Keller in Matsunoki in tudi zaradi njiju se številni gostje vedno znova radi vračajo na Lošinj.
Izvršni direktor prodaje in marketinga Ninoslav Vidović pa je na prijetnem večernem druženju v diVinu še posebej izpostavil: »Na Lošinju je zabavno vse leto, saj imamo morje, sonce, izvrstne restavracije in dobro vino. Med našimi najljubši gosti pa ste Slovenci. Veliko vas pride na Lošinj in vedno smo veseli, ko nas obiščete.«
Obiskovalce iz Slovenije pa še posebej lepo vabi, da na otoku pričakajo prihod novega leta ter da se obvezno vrnejo za prvomajske praznike, ko 1. maja na Lošinju organizirajo zdaj že tradicionalni slovenski dan. Prihodnji bo še posebej imeniten, saj bodo 1. maja 2024 goste razvajali kar trije slovenski kuharski chefi, ki se lahko pohvalijo z Michellinovimi zvezdicami, od katerih pa prvega razkrivamo že zdaj. To je seveda eden in edini Tomaž Kavčič.