Leta 1993 se je v Sloveniji ustanovila družba Porsche Slovenija, ki je imela v začetku delovanja le 7 zaposlenih. Danes kolektiv šteje nekaj več kot 110 zaposlenih, a če k temu prištejemo še lastniško povezane družbe Porsche Finance Group in Porsche Interauto ter vsa ostala partnerska podjetja, celoten sistem zaposluje več kot 2 tisoč ljudi.
Pregled prodajnih številk za vseh 30 let obstoja pokaže, da so v treh desetletjih prodali kar 448.652 novih avtomobilov. Če od skupne številke odštejemo 37.170 lahkih gospodarskih vozil, so med osebnimi avtomobili kraljevali Volkswagni. Teh je bilo kar 226 tisoč, kjer je med kupci največji vtis pustil legendarni Golf. Zanj se je od leta 1995 odločilo kar 73.643 kupcev. Na lestvici desetih najbolje prodajanih avtomobilov pa se denimo znajdejo še Volkswagen Polo (61.211 vozil), Škoda Octavia (31.495 vozil), Volkswagen Passat (26.334 vozil), Škoda Fabia (20.374 vozil), Seat Ibiza (16.622 vozil), Audi A4 (14.345 vozil), Volkswagen Tiguan (13.108 vozil) in Touran (11.366 vozil) in že več let upokojena Seat Cordoba (10.894 vozil).
Danes je trend prodaje povsem drugačen. Enoprostorcev tako rekoč ni več ponudbi, izginjajo tudi limuzine, večina kupcev pa se obrača za tako imenovanimi križanci. Volkswagen Tiguan je daleč najbolj priljubljen model. In dobro leto po njegovi prvi premieri, leta 2008, so pri Porsche Slovenija prvič zavzeli položaj vodilnega trgovca v Sloveniji. Šest let kasneje uspešno poslovno pot nadgradijo še s tem, da Volkswagen postane najbolj priljubljena avtomobilska znamka med kupci v naši državi.
Danilo Ferjančič, ki je že vrsto let prvi mož družbe, pravi, da so se po stresnem testu afere z dizelskimi motorji, stvari v avtomobilskem poslu močno spremenile. Zagotovo med največje izzive pripisujejo prehodu na elektromobilnost. Do opaznega preboja prodaje električnih avtomobilov še ni prišlo, a po projekcijah Volkswagna se bo to zgodilo med leti 2028 in 2030. Tudi zato bodo v prihodnje na slovenskem trgu vse več novih električnih vozil, hkrati pa so že pred leti začeli razvijati celovito ponudbo vseh elementov, ki so potrebni, da lahko električna vozila postanejo del pomembne zgodbe in dane zaveze.