V civilni iniciativi, ki si je za cilj zadala ozaveščanje javnosti o problematiki (vizualnega) onesnaževanja slovenske pokrajine, so župana Mestne občine Ljubljana (MOL) Zorana Jankovića spomnili, kaj je obljubil lansko leto in sicer, da bodo z letošnjim letom z občino izvajali usmerjeni nadzor nad oglaševalskimi objekti tako na javnih kot tudi na zasebnih površinah.
"Mestna občina Ljubljana, ste že začeli z akcijo odstranjevanja panojev, kot ste napovedali? Nekateri so po novem letu že plunili v roke in so že pridni, vendar ne z odstranjevanjem, ampak z leplenjem oglasov novih naročnikov," je iniciativa v začetku tedna napisala na Facebooku.

Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Sledilo je to ...
Očitno je kritika zalegla, saj je iniciativa javila, da je občinski inšpektorat v okviru usmerjenega nadzora oglaševalskih objektov odstranil dva jumbo plakata na Litijski cesti, kar so pohvalili.