Ko je v začetku marca vrag vzel šalo in smo tudi na naših tleh dobili prvi potrjeni primer okužbe z virusom sars-cov-2, so se huitro spremenile tudi naše nakupovalne navade. V drugem tednu marca je prodaja narasla kar za 67 odstotkov glede na isto obdobje lani.
Med prehrambenimi izdelki se je najbolj povišala prodaja osnovnih živil kot so moka, riž in testenine. Teh smo v prvem marčevskem tednu kupili za več kot 300 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Veliko povpraševanje je bilo tudi po žitnih kosmičih, žitaricah za kuhanje, konzerviranem mesu in že pripravljenih jedeh – teh smo nakupili za med 200 in 300 odstotkov več kot v primerljivem obdobju lani.
Največji skok v povpraševanju pa je bil med toaletnimi mili in gumijastimi rokavicami. V tretjem tednu marca so pri agenciji zabeležili namreč skoraj 400-odstotno rast prodaje glede na primerljivo obdobje lani. Založili smo se tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila.
Pri nekaterih izdelkih pa je trend šel tudi v nasprotno smer. Pri prodaji alkoholnih pijač so tako zabeležili negativno rast vrednostne prodaje, so še sporočili iz agencije Nielsen.