Ko bo uradna izdaja dokumenta, ki ga potrebujejo za zagon proizvodnje, potrjena, bodo to objavili na spletu, so še zapisali na agenciji.
Tudi okoljevarstvene zahteve
Magni bodo z dovoljenjem omogočili dejavnost površinske obdelave kovin in plastičnih materialov z uporabo elektrolitskih ali kemičnih postopkov, kjer skupen volumen kadi, v katerih poteka obdelava brez izpiranja, znaša 395 kubičnih metrov, ter dejavnost površinske obdelave snovi, predmetov ali izdelkov z uporabo organskih topil z zmogljivostjo porabe organskih topil 414 ton na leto.
Kot so še pojasnili, okoljevarstveno dovoljenje poleg splošnih zahtev vsebuje okoljevarstvene zahteve za emisije snovi v zrak, za emisije snovi in toplote v vode, nekaj zahtev glede ravnanja z odpadki in zahteve za emisije hrupa. Ob tem so v njem okoljevarstvene zahteve v zvezi s preprečevanjem emisij snovi v tla in podzemne vode in nekaj drugih ukrepov v zvezi o obratovanjem naprave.
Prelomen dogodek
Kot so danes pojasnili predstavniki Magne, gre za pomemben in prelomen dogodek, ki jim bo v primeru dokončne pravnomočnosti omogočil začetek obratovanja v skladu z načrti. Pravico do pritožbe imajo v 15 dneh po dvigu pošte trije stranski udeleženci v postopku - občina Miklavž na Dravskem polju, Zveza ekoloških gibanj (ZEG) in Regionalno okoljsko združenje okoljevarstvenikov (ROVO).
V Magni so sicer nedavno napovedali, da zagon poskusne proizvodnje načrtujejo v začetku leta 2019, redna proizvodnja pa naj bi stekla spomladi. H koncu gre tudi gradnja objektov in urejanje zunanjosti tovarne. Med drugim so zasadili okoli 80 dreves, doslej so uredili že približno 24.000 kvadratnih metrov zelenih površin, skupaj jih nameravajo več kot 50.000.
Aktivni so tudi na kadrovskem področju, saj so doslej zaposlili okoli 140 ljudi. Približno 100 jih je zaposlenih v Hočah, okoli 40 pa jih je na usposabljanju v Gradcu. Še pred začetkom testnega obratovanja bodo zaposlili dodatne sodelavce, in sicer v proizvodnji, logistiki in informatiki.
Obenem v ozadju potekajo tudi aktivnosti za izvedbo druge, še obsežnejše faze projekta, ki vključuje proizvodnjo celotnega avtomobila, a o tem v Magni za zdaj niso preveč konkretni. Njihova uresničitev je namreč odvisna predvsem od naročil njihovih partnerjev, zato je trenutno po njihovem še prezgodaj za kakršnekoli napovedi.
Dokumentacijo za pridobitev okoljevarstvenega dovoljenja za omenjeno drugo fazo projekta pa so medtem že pripravili in jo dostavili Arsu.