Načelnik

Odstopil po kaosu na ljubljanski upravni enoti, odgovornosti ne prevzema

J.P./STA
15. 11. 2018, 15.19
Posodobljeno: 15. 11. 2018, 15.23
Deli članek:

Načelnik upravne enote Ljubljana Lovro Lončar je odstopil, so sporočili z ministrstva za javno upravo.

STA
Lovro Lončar

 "Odstop je moja osebna odločitev in ne pomeni odgovornosti za nastalo situacijo," je dejal. Delo upravne enote je v zadnjih dneh namreč zaznamovala stavka zaposlenih na okencih, ki so kritični do ureditve delovnega časa.

Kot je pojasnil Lončar, njegov odstop predstavlja možnost in vzpodbudo, da se zadeve glede na izzive, ki upravno enoto čakajo v prihodnje, čim prej razrešijo in da se zagotovi njeno nemoteno vodenje.

Po njegovih besedah je odstop podal po temeljitem razmisleku v želji in namenu, da se razmere "čim prej uredijo ob zaupanju v medsebojne dogovore, ob novih dogovorjenih pogojih dela, usmeritvah in podpori s strani pristojnega ministrstva in novemu pristopu vodenja".

Naloge predstojnika je, kot je Lončar pojasnil ob odstopu, vseskozi opravljal odgovorno in ob stalni komunikaciji z zaposlenimi, sindikatom in pristojnimi na ministrstvu za javno upravo ter iskanju rešitev in izvajanju ukrepov za čim boljše delo upravne enote tako z vidika strank kot zaposlenih.

Razrešitev situacije

Minister za javno upravo Rudi Medved je takoj po seznanitvi z odločitvijo dosedanjega načelnika začel postopke za imenovanje vršilca dolžnosti načelnika upravne enote Ljubljana, nato pa bodo v čim krajšem času izvedli vse postopke imenovanja novega načelnika, so še zapisali v sporočilu za javnost.

Na ministrstvu so še napovedali, da se bodo neodvisno od postopkov imenovanja nadaljevale aktivnosti za razrešitev situacije, ki je sprožila stavko zaposlenih v upravni enoti Ljubljana.

Ob koncu uradnih ur

Zaposleni na okencih ljubljanske upravne enote od ponedeljka namreč stavkajo tako, da delo zaključijo ob koncu uradnih ur ne glede na število čakajočih. Dlje časa že opozarjajo, da morajo zaradi velikega navala strank na delovnem mestu ostati tudi več ur po koncu delovnega časa, saj morajo obravnavati vse stranke, ki jih obiščejo v času uradnih ur.

Delavcem na upravni enoti nadurno delo sicer ni niti odrejeno niti priznano. Do 20 nadur na mesec jim priznajo kot navadne ure, presežek nadur pa lahko porabijo kot proste ure.