Obe strani sta ob zaključku srečanja podpisali izvedbeni sporazum. Podpisala sta ga direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko in dr. Thomas Spiegel iz zveznega ministrstva Republike Avstrije za promet, inovacije in tehnologijo. Prisoten je bil tudi koordinator EU za Baltsko-jadranski koridor profesor Kurt Bodewig.
Obe strani sta se dogovorili, da si bosta prizadevali za pripravo izgradnje drugega tira na tej relaciji.
Višja zmogljivost
Zanimivosti
Ozaveščenost o pomenu zavarovanj se v Sloveniji iz leta v leto povečuje
Železniška povezava med Gradcem in Mariborom je bila na avstrijski strani že posodobljena za 15,6 kilometrov, sporoča Ministrstvo za infrastrukturo, »na slovenski strani pa je v pripravi projekt nadgradnje proge v višjo kategorijo, s čimer bo omogočena višja zmogljivost in prevozna moč proge iz 63 vlakov dnevno na 84 vlakov dnevno«.
Nadgradnja bo skrajšala tudi potovalni čas – ta se bo s sedanjih 70 minut skrajšal na okoli 45 minut. Gradnja na 192 milijonov evrov ocenjenega projekta bo predvidoma potekala med leti 2017 in 2021.