Koraki za tačke

S tekom za boljši odnos do psov

R.T.
3. 10. 2016, 10.53
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Tekač Mitja Lukša Florjančič se bo popoldne iz Kopra podal na 120 kilometrov dolg ultra tek do Ljubljane in s tem osveščal ljudi o pomembnosti humanega ravnanja z "našimi najboljšimi prijatelji".

Mitja Lukša Florjančič

V okviru projekta, ki so ga poimenovali Koraki za tačke, bodo zbirali sredstva za pomoč društvom za zaščito živali pod okriljem Fundacije Naš kuža.

Humanitarni projekt Športno humanitarnega društva Vztrajaj - Never Give Up bo potekal na več kot 120 kilometrov dolgi trasi med Koprom in Ljubljano. Začetek teka bo danes ob 17. uri na glavni avtobusni postaji v Kopru, predviden zaključek pa 24 ur kasneje, na svetovni dan živali, ob 17. uri na stadionu v Tacnu.

Florjančiču se bodo lahko pridružili tekači na določenih zbirnih točkah na trasi, na delček ultramaratonske preizkušnje pa vabijo tudi njihove štirinožne prijatelje.

Mitja Lukša Florjančič

PAPIR_shutterstock_1418237465

Izpostavljeno

Trajnost v papirni industriji

"Za dobrodelni projekt Koraki za tačke sem se odločil, ker je preveč štirinožnih prijateljev zavrženih in živijo v slabih razmerah, za kar smo odgovorni ljudje, društva, ki njihove stiske rešujejo, pa se na žalostneprestano spopadajo s finančno stisko," je pojasnil ultramaratonec.

SMS-donacije na liniji 1919

Pri projektu Koraki za tačke bo moč sodelovati z udeležbo na teku, donacijami sredstev ali pasje hrane.
SMS-donacije na liniji 1919 s ključno besedo TACKE ali TACKE5 bo mogoče opraviti vse do 27. oktobra ter tako darovati en ali pet evrov za kužke v stiski. K cilju projekta bo mogoče pripomoči tudi z udeležbo na teku, na zbirnih točkah ob trasi pa bo mogoče prinesti tudi donacije v obliki pasje hrane.

Projekt je kot glavni pokrovitelj podprl tudi Lidl Slovenija, ki bo v svoje trgovine do 23. oktobra postavil košare, v katere bodo lahko kupci oddali hrano za živali. Ta bo namenjena lokalnim društvom, ki delujejo v krajih, kjer so prisotne Lidlove trgovine. Poleg tega bo Lidl Slovenija za vsak nov pridobljen všeček na svoji Facebook strani doniral 50 gramov hrane izbranim društvom.