Slovenija

Podjetji poskrbeli za 6200 malic

sn
7. 3. 2016, 22.47
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Veliko je staršev, ki svojim otrokom ne zmorejo plačati šolske malice, čeprav je bila ravno ta malica za nekatere edini kakovostni obrok v dnevu. Otroci brez malice lahko postanejo nemotivirani, zaradi pomanjkanja zbranosti pa ne morejo slediti pouku, kar lahko vpliva na njihov končni uspeh in splošno izobrazbo.

Arhiv Svet24
Vladimir Balukčić, predstavnik projekta Podari malico, Katja Pavlica, vodja programa P&G, Orbico Slovenija, in poslovni direktor Skupine Tuš Gregor Štampohar

V Sloveniji je vse preveč družin, ki živijo na robu revščine, kar bremeni tako starše kot njihove otroke. Tem lahko pri šolskem pouku začneta upadati zbranost in motivacija, ker si ne morejo privoščiti šolske malice ali kosila, pa se glasno oglašajo njihovi želodčki. Projekt Podari malico je način, kako v tovrstni stiski otrokom pomagati. Namenjen je učencem in dijakom, ki živijo v težkih materialnih razmerah; po zbranih podatkih tovrstno pomoč potrebuje več kot 3500 otrok na šolah, ki so registrirane v projekt. Zato so se blagovne znamke P&G in podjetje Tuš odločili prispevati in otrokom omogočiti pomemben obrok v šoli.

Vsak otrok si zasluži brezskrbno otroštvo in svetlo prihodnost. številka 6200 malic bo pripomoglo, da bodo otroci dobili pravico do obroka v šoli in se bodo tako lažje posvetili šolskim obveznostim. 

USPEŠNO IZPELJANO

To, da nekateri otroci v šolah ostajajo lačni, je velik problem celotne družbe, ne le njihovih staršev, ki si zaradi nezavidljivega materialnega položaja ne morejo privoščiti plačila osnovne dobrine – hrane. »Pozdravljam tovrstne pobude in vesel sem, da sta podjetji združili moči z nami. S prejetimi sredstvi bomo vsaj za kak dan lahko razbremenili otroke in njihove starše ter poskrbeli za lačne trebuščke mladih učenjakov,« je ob predaji izpostavil predstavnik projekta Podari malico Vladimir Balukčić.

Dobrodelna akcija, s katero so Slovenci na pobudo blagovnih znamk P&G in podjetja Tuš učencem in dijakomomogočili kar 6200 malic, je potekala med 1. in 28. februarjem. Donacijski sklad se je napolnil z nakupi izdelkov blagovnih znamk P&G, ki jih uporabljamo vsak dan in so na voljo v vseh trgovinah in franšizah Tuš. V sredo, 2. marca, pa je v Ljubljani potekala predaja donacije, ki bo razveselila številne šolarje in dijake.