Poleg kreativnosti se pri ocenjevanju upoštevajo tudi inovativnost, učinkovitost in celostna uspešnost agencije in posameznih oglaševalskih akcij v preteklem letu.
Osvojeni naslov dokazuje odličnost OMD, ki za svoje naročnike konsistentno ustvarja učinkovite oglaševalske akcije, ki naročnikom prinašajo odlične poslovne rezultate.
K temu laskavemu naslovu je prispevala tudi OMD Slovenija, z osmimi osvojenimi nagradami v preteklem letu za naročnika Renault za akciji Twingospodične in Z.E. Taxi. Omenjeni akciji sta bili nagrajeni predvsem zaradi svoje digitalne inovativnosti, strateške uporabe medijskih kanalov, izjemne učinkovitosti in edinstvenega pristopa doseganja ciljnih skupin in njihovega vključevanja na socialnih omrežjih.
S tem je medijska agencija OMD, ki jo v Sloveniji vodi Polona Javornik, dokazala, da je na področju digitalnih strategij ena izmed vodilnih v Sloveniji.