Varnostni pasovi na zadnjih sedežih bi lahko v primeru hudega čelnega trčenja prišli v stik s kovinskim okvirom sedeža, pri čemer bi se lahko strgali in voznika morda ne bi primerno zavarovali, so pojasnili v Toyoti, največjem proizvajalcu avtomobilov na svetu.
Iz Severne Amerike so dobili dve poročili o težavah s pasovi. V enem primeru je šlo za nesrečo s smrtnim izidom v Kanadi, vendar v družbi še ne morejo potrditi, ali je šlo za posledico napake s pasovi.
Vpoklic se nanaša na vozila RAV4 SUV, ki so jih proizvedli med julijem 2005 in avgustom 2014, in Vanguard SUV, ki so jih proizvedli med oktobrom 2005 in januarjem 2006.

Ekipa
Valentinov Groove v Cityparku: sejem »vinilk«, DJ nastopi in nagradna igra
V Severni Ameriki bodo vpoklicali 1,33 milijona vozil, v Evropi 625.000, na Kitajskem 434.000 in na Japonskem 177.000, so še pojasnili v družbi.
V Toyoti Slovenija so pojasnili, da bodo v Sloveniji vpoklicali nekatera vozila Toyote RAV4 generacije 2006-2012. V vpoklic bodo zajeli okoli 1500 vozil, kar vključuje tudi vozila sivega uvoza.
Lastnike vozil bodo pisno obvestili o servisni akciji. Na vpoklicanih vozili bodo brezplačno vgradili dodatno plastično zaščito, ki bo pritrjena med sedež in varnostno zaponko pasu. Vgradnjo bodo opravili na pooblaščenih Toyotinih servisih v približno eni uri.