Varnostni pasovi na zadnjih sedežih bi lahko v primeru hudega čelnega trčenja prišli v stik s kovinskim okvirom sedeža, pri čemer bi se lahko strgali in voznika morda ne bi primerno zavarovali, so pojasnili v Toyoti, največjem proizvajalcu avtomobilov na svetu.
Iz Severne Amerike so dobili dve poročili o težavah s pasovi. V enem primeru je šlo za nesrečo s smrtnim izidom v Kanadi, vendar v družbi še ne morejo potrditi, ali je šlo za posledico napake s pasovi.
Vpoklic se nanaša na vozila RAV4 SUV, ki so jih proizvedli med julijem 2005 in avgustom 2014, in Vanguard SUV, ki so jih proizvedli med oktobrom 2005 in januarjem 2006.
V Severni Ameriki bodo vpoklicali 1,33 milijona vozil, v Evropi 625.000, na Kitajskem 434.000 in na Japonskem 177.000, so še pojasnili v družbi.
V Toyoti Slovenija so pojasnili, da bodo v Sloveniji vpoklicali nekatera vozila Toyote RAV4 generacije 2006-2012. V vpoklic bodo zajeli okoli 1500 vozil, kar vključuje tudi vozila sivega uvoza.
Lastnike vozil bodo pisno obvestili o servisni akciji. Na vpoklicanih vozili bodo brezplačno vgradili dodatno plastično zaščito, ki bo pritrjena med sedež in varnostno zaponko pasu. Vgradnjo bodo opravili na pooblaščenih Toyotinih servisih v približno eni uri.