Podjetji v Ajdovščini in v Italiji sta ustvarili okrog 15 milijonov evrov prihodkov in za dober milijon evrov dobička. V svetu pa je odmevala predvsem pogodba za prodajo letal indijski vojski.
Prav slednja je pripomogla, da je v Ajdovščino pred koncem leta prišlo veliko potencialnih kupcev, ki so si ogledovali Pipistrelova letala. Vse večje zanimanje je za električna ultra lahka letala, precej zanimanja pa je tudi za štirisedežno Panthero, ki jo bodo po otvoritvi tovarne izdelovali v Gorici.
"Odkar podjetje obstaja, smo imeli rast skupnih prihodkov in tudi čistega dobička in tudi lani je bilo tako. Dobička pa si s solastnico nikoli nisva delila, pač pa sva ga namenila za razvoj," je povedal direktor Pipistrela Ivo Boscarol.
Podjetji v Sloveniji in Italiji sta leta 2015 ustvarili okrog 15 milijonov prihodkov, čisti dobiček pa je bil za sedem do osem odstotkov višji kot leta 2014, ko je znašal 1,2 milijona evrov.
Januarja so zaposlili 15 novih delavcev v ajdovskem podjetju. Tako se je skupno število vseh zaposlenih dvignilo na več kot sto, sedaj jih v Pipistrelu dela 110. Med njimi je precej tudi doktorjev različnih znanosti, saj brez vlaganja v razvoj ni prihodnosti na področju letalske industrije, je prepričan Boscarol. Vsaj toliko novih delavcev naj bi zaposlili tudi ob začetku poslovanja podjetja v Gorici, zanimanja pa je v Italiji veliko.
Letos Pipistrel načrtuje za okoli 20 milijonov evrov prihodkov, zaradi nove proizvodnje se bodo prihodki skokovito povečali predvsem v Italiji. "Predvsem zaradi Panther, ki so dražje od ostalih letal. V Sloveniji pa se bodo prihodki povečevali zaradi indijskega posla in novih programov," je dejal Boscarol.
Direktor Pipistrela je povedal še, da je Evropska komisija potrdila dovoljeno povečanje teže za električna letala: "Mi smo v tem trenutku edini pripravljeni za trg, tako da v letu 2016 pričakujemo skokovito rast prodaje električnih letal na evropskem trgu. Poleg tega smo leto začeli s pridobitvijo prvega EASA evropskega certifikata, kar nam odpira popolnoma nov trg."
Letošnje leto naj bi po Boscarolovih besedah zaznamovalo tudi to, da bodo proti koncu leta poleteli s prvim štirisedežnim, popolnoma električnim letalom na gorilne celice. To letalo bo sposobno zelo hitro prepeljati štiri potnike nekaj tisoč kilometrov daleč in pomeni osnovo za uporaben električni letalski promet.