Elektronsko cestninjenje za tovornjake bi lahko v Sloveniji uvedli v letu 2017. Danes so v Družbi za avtoceste v RS (Dars) odprli ponudbe, ki so prispele na razpis za izvedbo sistema elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku, izbor pa bo znan v začetku prihodnjega leta.
Ponudbe za izvedbo omenjenega sistema cestninjenja so dali konzorcij Telekom Slovenije in Q-Free iz Norveške (99,99 milijona evrov brez DDV), konzorcij Iskratel in slovaški Skytoll (110,11 milijona evrov), Cetis skupaj z Autostrado in družbo Engineering (114,6 milijona evrov) ter Kapsch TrafficCom (114,96 milijona evrov).

Gospodarstvo
Vas zanima edinstvena priložnost s stabilnimi donosi in nizkim tveganjem?
V Sloveniji se na cestninskih postajah trenutno ne cestnini 53,9 kilometra od skupno 613,5 kilometra avtocest v upravljanju Darsa.
Dars bo pri ocenjevanju ponudb v 70 odstotkih upošteval ceno, v 30 odstotkih pa tehnološke rešitve in izpolnjevanje tehničnih parametrov. Tako konzorcij Telekom Slovenije in Q-Free kot družba Kapsch TrafficCom ponujata mikrovalovno tehnologijo, konzorcij Iskratel in Skytoll najverjetneje satelitsko, ponujena tehnologija Cetisa pa ni znana.
V Sloveniji se na cestninskih postajah trenutno ne cestnini 53,9 kilometra od skupno 613,5 kilometra avtocest v upravljanju Darsa.
Dars si želi čim prej vzpostaviti sistem, ki bo omogočal uporabniku in okolju prijaznejše, učinkovitejše in stroškovno smotrnejše cestninjenje. Po uvedbi sistema bodo cestninske postaje postale nepotrebne.