Slovenija

Pubec razvajal Mariborčane

Gabrijel Toplak
5. 11. 2015, 18.01
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Prvi salon vinarjev, ki se skupaj trudijo dokazati, da je Štajerska prava destinacija za mlada vina in za vina nasploh. Naslednje leto prvi ponedeljek v novembru tudi v Ljubljani.

Gabrijel Toplak
Predstavitev štajerskih mladih vin Pubec

Mlada vina s Štajerske, ki so jih letos prvič združili pod krovno blagovno znamko Pubec, so nedavno razvajala okoli 700 obiskovalcev prvega salona Pubec. Vinarji, ki sodelujejo v projektu, so obiskovalcem ponudili svoja letošnja mlada vina.

ŽELIJO TUDI NA TUJE TRGE

Pubce bodo odslej predstavljali vsako leto na prvi ponedeljek v novembru. In kot pravi Borut Cvetko iz Mediaspeeda, sicer pobudnik tega projekta, jim je uspelo združiti 27 štajerskih vinarjev in obenem dokazati, da je Štajerska prava destinacija za mlada vina in za vina nasploh. »S tovrstnim enotnim in celovitim pristopom želijo štajerski vinarji doseči večjo prepoznavnost na slovenskem in tudi tujem trgu. Sedmega novembra 2016 bo Salon štajerskih mladih vin potekal tako v Mariboru kot v Ljubljani,« je pojasnil Cvetko in dodal, da želijo prodreti tudi v tujino.

Gabrijel Toplak

POVEZANI VINARJI

Nova blagovna znamka je prvič povezala štajerske vinarje, ki pridelujejo mlado vino. Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor, je dejala, da lahko le veliki izzivi, ki jih uresničijo, ločijo od močne konkurence. »Skupaj smo močnejši, prepoznavnejši, učinkovitejši in prodornejši za pozicioniranje Štajerske kot izvrstne in enkratne vinorodne destinacije,« je dejala Viherjeva in dodala, da je v Mariboru najstarejša trta na svetu motor razvoja promocije turizma. »Smo v štirih odstotkih najboljših vinorodnih leg na svetu. Imamo odlične kleti, zgodovino s pridihom in vključevanjem sodobnih elementov, ki so temelj prihodnosti,« je poudarila.

V DUHU POVEZOVANJA

Aleksandra Pivec, direktorica ZRS Bistra Ptuj, meni, da je treba delati v duhu povezovanja na ravni promocije turistične destinacije Maribora in ptujsko-ormoškega dela, saj je treba Štajersko spet uvrstiti visoko na prestol zelo pomembnih turističnih destinacij in pomembne vinarske destinacije. Tudi Simona Hauptman iz Kmetijsko-gozdarskega zavoda Maribor je zadovoljna s kakovostjo letošnjih mladih vin. »Pridelovalni pogoji med vegetacijo, tekom poletja, so bili res dobri. Bilo je dovolj sonca. Trgatve so potekale ob pravem času, zato so sorte ohranile svežino. Mlada vina so zdaj v steklenici in se kažejo v svoji mladosti, iskrivosti, sadnosti, svežini. To je tisto, kar štajerska vina so,« je sklenila Hauptmanova.

Gabrijel Toplak
Zbralo se je 700 obiskovalcev.