Kot so pojasnili na ministrstvu, se zavedajo "pomena avtomobilske industrije za slovensko gospodarstvo, po drugi strani pa je naša naloga tudi skrb za varstvo potrošnikov, ki bi bili lahko v tem primeru oškodovani".
Zahtevajo uradne podatke
Ministrstvo zato izvaja številne aktivnosti, ki bi potrošnikom olajšale postopek, a je bistveno, da o zadevi najprej zberejo vse uradne in preverljive informacije. Zato so generalnega uvoznika in zastopnika za vozila Volkswagnove skupine pozvali, naj predloži uradne podatke o številu spornih vozil, časovnem okviru odpravljanja napak ter načinu odprave napak.
"Podjetje smo tudi pozvali, da naj morebitne spore rešuje v okviru dobre poslovne prakse sporazumno v korist oškodovanih potrošnikov," so še zapisali na ministrstvu.
Poleg omenjenih dejavnosti je ministrstvo sklicalo tudi sestanek pristojnih organov, ker kršitve glede standardov in homologacije sodijo v pristojnost ministrstva za infrastrukturo. Podprli so še prizadevanja za spremembe predpisov na evropski ravni, da bi zagotovili realne podatke o emisijah izpušnih plinov.
Ne zamudite!
Potrošnike, ki bi se odločili uveljavljati pravice zaradi nespoštovanja pogodbeno dogovorjenih lastnosti, opozarjajo, da morajo neskladnosti na vozilu prijaviti pri prodajalcu v roku dveh mesecev od odkritja neskladnosti, če od nakupa še nista minili dve leti.
Volkswagen je na nekatere dizelske motorje avtomobilov v želji po boljših rezultatih namestil programsko opremo, ki omeji izpuhe škodljivih snovi iz vozil v času uradnega testiranja, med normalno vožnjo pa se izklopi. Po svetu so sporni program namestili v 11 milijonov vozil.