Obnova 137 metrov dolgega in štiri metre širokega mostu čez Dravo se je začela lansko jesen, potem ko je Občina Dravograd uspešno pridobila sredstva na t. i. nočnem razpisu za razdelitev preostalih evropskih sredstev. Ob prijavi na razpis je občina imela že izbranega izvajalca del, podjetje Vertikala-x iz Mežice, ki je takoj po odobritvi sredstev začel razmeroma zahtevno obnovo.
Most, ki se priključuje na del kolesarske poti ob Dravi, je obogaten s predstavitvenimi panoji, na katerih so v sodelovanju s Koroškim pokrajinskim muzejem in drugimi strokovnjaki pripravili predstavitev zgodovine Dravograda in še nekaterih značilnosti kraja, ki leži na stičišču treh koroških dolin - Dravske, Mislinjske in Mežiške doline.
Obnova mostu se je od prvotno načrtovanih stroškov podražila za okoli 100.000 evrov. Kot je STA pojasnila županja Dravograda Marijana Cigala, so med drugim dodatno obnovili transformatorsko postajo in uredili nekaj parkirnih prostorov, ki bodo vključeni v modro cono z dvourno časovno omejitvijo parkiranja in bodo namenjeni tistim, ki se bodo na dravograjski trg odpravili po opravkih.
Lastnik mostu je država, ki pa ni imela denarja ne za obnovo in tudi ne za rušenje mostu, ki je kvaril videz kraja, je dejala županja. Občina je nato od agencije za okolje dobila služnostno pravico za most in pripravila projekt obnove ter iskala možnosti financiranja.