"Sanacija železniškega mostu v Mariboru je v končni fazi. Zamenjali smo vse kovinske dele na konstrukciji mostu, ga protikorozijsko zaščitili ter speskali in pobarvali veliko večino konstrukcije," je pojasnil predstavnik Slovenskih železnic Janez Krivec.
Trenutno končujejo nanašanje temeljnega premaza na tretjem loku mosta, na katerega bodo nanesli še prekrivno modro barvo. Gradbene odre, zaradi katerih je že tri leta zaprt del sprehajalne poti ob Dravi, bodo s konstrukcije pospravili, ko bodo končali nanašanje protikorozijske zaščite.
Prva vzdrževalna dela na mostu, ki je bil zgrajen leta 1866, so se začela jeseni 2012, temeljita sanacija pa novembra 2013. Na mostu je bilo namreč treba zamenjati več kovinskih delov na konstrukciji, kot so sprva predvidevali.
Potek del so upočasnjevale tudi vremenske razmere. "Kot je določeno v tehnološkem elaboratu, se lahko protikorozijska zaščita nanaša le v ustreznih vremenskih razmerah. Lani pa je bilo za tovrstna dela primernih zelo malo dni," je pojasnil Krivec.