V Cimosu so danes za STA povedali, da preusmeritev transportnih tokov pomeni izgubo časa in tudi povečuje stroške. "Dodatno težavo povzroča še dejstvo, da je veliko tovornjakov ustavljenih na srbsko-hrvaški meji in imamo zato tudi pomanjkanje vozil. Razmere na meji spremljamo in se jim sproti prilagajamo," še navajajo v Cimosu.
Skupina Cimos ima sicer v Srbiji osem podjetij, med drugim tudi livarno v Kikindi.
Po navedbah Gorenja zaradi zaprtja meja med Srbijo in Hrvaško zaenkrat še niso utrpeli pomembnejše gospodarske škode. Zaradi ovirane dostave določenih materialov oziroma komponent iz Jugovzhodne Evrope za proizvodnjo aparatov v Sloveniji pa kamionski promet preusmerjajo predvsem preko sosednjih držav, kot alternativno pot pa so že uporabili tudi ladijski prevoz, so dejali v Gorenju.
Dodali so tudi, da na drugi strani predstavlja zaprtje meje določene težave pri transportu končnih izdelkov s proizvodne lokacije v Sloveniji na trge, kjer je treba prečkati hrvaško-srbsko mejo, kot tudi v obratni smeri, iz Gorenjevih tovarn v Srbiji proti Zahodni Evropi.
Po oceni Gorenja bodo omenjene težave imele določen negativen vpliv na obratni kapital in transportne stroške.
Skupina Gorenje ima v Srbiji proizvodnjo na štirih lokacijah: v Stari Pazovi, kjer proizvaja grelnike vode, v Valjevu, kjer proizvaja hladilno-zamrzovalne aparate, v Zaječarju ima obrat za montažo pralnih in sušilnih strojev ter proizvodnjo sanitarne opreme, v Kragujevcu pa orodjarno.
Odnosi med Hrvaško in Srbijo, ki so v zadnjih dneh zaradi begunske krize izredno napeti, so se v noči s srede na četrtek še zaostrili. Potem ko Hrvaška ni odprla glavnega mejnega prehoda Bajakovo za tovorni promet, je Beograd prepovedal uvoz hrvaških izdelkov, Zagreb pa je odgovoril s prepovedjo vstopa v državo za srbske državljane in vozila s srbskimi registrskimi tablicami.