Svetovna razstava Expo se je sprva, "tako kot vsi veliki globalni dogodki", srečevala z določenimi "nejasnostmi", priznavajo v agenciji Spirit Slovenija. A od začetnih nerodnosti obisk slovenskega paviljona vztrajno raste.
Od maja do julija je bil povprečni dnevni obisk paviljona 4000 gostov, v avgustu je skočil na 6500, v prvi polovici septembra pa je ta že presegel 7000. 12. septembra je celotna svetovna razstava zabeležila rekorden dan, saj jo je obiskalo 240.000 ljudi, takrat pa je maksimalno zmogljivost zapolnil tudi slovenski paviljon.
Številke sicer ne upoštevajo obiskovalcev, ki ne vstopijo v prostore slovenskega paviljona, tudi če se zadržujejo na različnih dogodkih in predstavitvah pred njim. Posameznih dogodkov, zabav, različnih prireditev ob paviljonu se je udeležilo do 4000 ljudi dnevno.
Uradno nacionalna struktura obiskovalcev svetovne razstave še ni znana. Ocene pa kažejo, da je približno 60 odstotkov obiskovalcev iz Italije, 20 odstotkov iz Francije, 20 odstotkov pa je ostalih.
Expo Milano je do konca avgusta obiskalo 14 milijonov gostov, s čimer je svetovna razstava na dobri poti k uresničitvi napovedi organizatorjev o 25 milijonih obiskovalcev. Ob dinamiki obiska poleti in v septembru pa bo svoj zastavljeni cilj - en milijon obiskovalcev - po ocenah Spirita presegla tudi Slovenija. Mejnik bi lahko padel sredi oktobra.
Obisk se sicer povečuje tudi zahvaljujoč ekipi slovenskega paviljona, ki je v prvih tednih dobro preučila dogajanje na Expu in v skladu s tem odpravila pomanjkljivosti in nadgradila vsebinske ter programske elemente. Med najuspešnejšimi potezami so na Spiritu navedli vpeljava zelenih samolepilnih srčkov z napisom I Feel Slovenia, spremljanje obiskovalcev po paviljonu s strani promotorjev ter organizacija hoje po pravi soli, ki je postala hit celotne svetovne razstave.