O zmagovalcu odločajo izključno potrošniki
»Ta pečat je v primerjavi z drugimi v svojem bistvu drugačen in o nagradi odloča tisti, za katerega ustvarjamo, to je potrošnik – to pa je za nas največje priznanje in poklon našemu delu. Tudi če ne bi bili zmagovalci, bi v raziskavi našli odgovore za neuspeh. Le tako bi lahko v naslednjem letu napredovali.«
Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja pri Mlekarni Celeia, o nazivu Produkt leta
Rdečemu pečatu kot vodilu za nakup zaupa že 70 odstotkov slovenskih potrošnikov, ugotavlja raziskava podjetja Nielsen. Vsi, ki bi želeli svoje inovativne izdelke in storitve široke potrošnje, ki so se na slovenskem trgu pojavili pred manj kot 18 meseci, nominirati za Produkt leta 2016, pa imate čas za prijavo še do 20. oktobra 2015.
Ključno merilo za sodelovanje v izboru za naziv Produkt leta je torej inovativnost izdelka. Inovativnost na področju široke potrošnje pomeni vsako drobno izboljšavo izdelka ali storitve, ki prinaša končnemu uporabniku dodatno koristnost. Vse vpisane izdelke razporedi žirija v osnovane kategorije, zmagovalca pa določijo izključno potrošniki. Neodvisno nacionalno reprezentativno raziskavo izvaja svetovno znana raziskovalna hiša Nielsen na podlagi spletnega panela podjetja Marketagent.com.
Mednarodno uspešen koncept
Produkt leta je največja potrošniško glasovalna nagrada za inovativne produkte na svetu. Gregor Gorenc, direktor podjetja Produkt leta, potrjuje, da je globalni koncept tudi med slovenskimi potrošniki že nakupni nasvet, in verjame, da lahko le z visokimi standardi njihove odprte metodologije dosegajo vse večje zaupanje. »Edino s transparentnostjo, neodvisnostjo in odprto metodologijo ter raziskavo, ki jo prejmejo vsi nominirani proizvajalci za svoje izdelke ali storitve, bomo prepričali še več udeležencev in še več potrošnikov k zaupanju, ki ga je Produkt leta v svetu že pridobil od mnogih.«