Izboljšanje poslovanja je rezultat procesa poslovnega prestrukturiranja, ki ga družba izvaja zadnji dve leti, pozitivnih učinkov lani sklenjenega dogovora o finančnem prestrukturiranju ter sinergijskih učinkov konsolidacije trgovske dejavnosti znotraj skupine Agrokor, so pojasnili v Mercatorju.
Dobiček iz poslovanja je v prvih šestih mesecih dosegel 33,4 milijona evrov, kar je več kot trikratno izboljšanje v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta.
Enodstotni padec prihodkov v Mercatorju pojasnjujejo z dejstvom, da podatki zaradi spremembe strukture prihodkov v okviru konsolidacije trgovske dejavnosti znotraj skupine Agrokor niso v celoti primerljivi. Medtem ko so se v Srbiji prihodki pomembno povečali zaradi prevzema maloprodajnih enot družbe Idea s strani družbe Mercator-S, pa so se na Hrvaškem in v BiH zaradi prenosa maloprodajne dejavnosti pod družbo Konzum zmanjšali.
Skupina Mercator je v prvem polletju močno okrepila svoje investicijske aktivnosti. Za naložbe je namenila 26,5 milijona evrov, kar je 2,5-krat več kot v enakem obdobju lani. Večina tega denarja se je stekla v obnovo maloprodajne mreže v Sloveniji.
Mercator je v tem obdobju tudi okrepil vlaganja v veleprodajno dejavnost ter konec marca uspešno končal prevzem veleprodajne dejavnosti družbe Era Good iz Velenja.
V okviru procesa osredotočanja na osnovno dejavnost je Mercator v prvem polletju tudi nadaljeval s procesom dezinvesticij neosnovnih dejavnosti. Tako je družbi Don Don iz Metlike prodal Pekarno Grosuplje, hrvaški družbi Frank pa blagovni znamki Santana in Loka.