V ponedeljek, 31. avgusta, bodo vlaki vozili še po letnem voznem redu, v torek, 1. septembra, pa po zimskem voznem redu, ko je za vožnje predvidenih več vlakov.
Žled je februarja lani močno poškodoval primorsko železniško progo, med Borovnico in Pivko pa je bilo vozno omrežje za napajanje električnih vlakov skoraj popolnoma uničeno.
Slovenske železnice so večino vlakov proti Primorski doslej nadomeščale z avtobusi.
Slovenske železnice so takoj po žledolomu začele sanacijo in v nekaj dneh oba tira usposobile za vožnje dizelskih lokomotiv. Konec lanskega leta je bilo vozno omrežje sanirano na celotnem odseku med Koprom oz. Sežano in Logatcem, zamenjava električnih lokomotiv z dizelskimi pa odtlej poteka na postajah Rakek in Borovnica.
Dela so nato nadaljevali na progi med postajama Logatec in Borovnica. Na tem odseku je po desnem tiru železniški promet z električno vleko stekel 18. junija, od takrat pa dela potekajo na levem tiru. Zdaj se končujejo tudi ta.