Nadzorniki so se danes seznanili tudi z informacijo o izvajanju aktivnosti pri projektu Poštna poslovalnica prihodnosti.
Namen omenjenega projekta je prenova blaga in storitev, ki se opravljajo na poštah, ter postavitev avtomatizirane poslovalnice, kjer bodo lahko uporabniki poštnih storitev 24 ur na dan opravljali določene komercialne storitve.
Kot so pojasnili na Pošti, je eden od ključnih ciljev projekta izboljšanje nakupne izkušnje kupcev, na primer krajši čakalni čas, oziroma dvig kakovosti obravnave strank. Na podlagi rezultatov pilotnega projekta je bilo doslej prenovljenih osem pošt, v nadaljevanju pa bodo sledile tudi ostale.
Po vzoru že uvedenih tovrstnih rešitev v Evropi bo tudi Pošta Slovenije do leta 2016 v okviru obstoječih poštnih poslovalnic uredila dve samopostrežni poslovalnici, kjer bodo uporabniki poštnih storitev lahko opravljali storitve plačilnega prometa prek plačilnega avtomata, sprejemali in izročali pakete, opravljali storitve elektronskih iger na srečo ter dvigovali gotovino.