Ljubljana je bila na že tradicionalno lestvico kolesarjem najprijaznejših mest letos uvrščena prvič. Copenhagenize Design Company v opisu slovenske prestolnice zapiše, da je Ljubljana v 60-ih letih prejšnjega stoletja pridobila 40 kilometrov kolesarskih stez, posledično pa se je močno povečalo tudi število kolesarjev v prestolnici.
Po njihovi oceni je v Ljubljani prisotna velika politična podpora za širjenje priljubljenosti kolesarjenja, saj naj bi se s kolesom v mestu opravilo že približno 12 odstotkov vsega prometa.
Tudi v širši regiji po ocenah danskih urbanistov Ljubljana izstopa po naklonjenosti kolesarjem. Medtem ko se na Balkanu razmere za kolesarje trudi izboljšati le še Zagreb, se preostala mesta ne zdijo zainteresirana za povečevanje priljubljenosti kolesarjenja. Dunaj je bil na lestvici uvrščen na 16. mesto, Budimpešta pa je letos zdrsnila izven dvajseterice kolesarjem najprijaznejših mest.
Družba Copenhagenize Design je v letošnji raziskavi ocenila 122 mest. Večina izmed 20 najbolje ocenjenih mest je bila, tako kot pretekla leta, evropskih, medtem ko je na lestvico iz ZDA uvrščena le Minnesota. Južno Ameriko na lestvici zastopa le Buenos Aires, medtem ko med najprijaznejšimi mesti za kolesarje letos ni azijskih mest.