Že v zadnjih petih letih, odkar podjetje za vzdrževanje letal deluje samostojno in ne več kot sektor znotraj letalskega prevoznika Adrie Airways, so se prihodki podjetja povečali za 24 odstotkov, delež tujih naročil se je povečal za 33 odstotkov, za deset odstotkov pa se je zmanjšalo število zaposlenih. "Naše aktivnosti so, da se širimo na tujih trgih in istočasno izboljšujemo ekonomičnost poslovanja," je povedala namestnica direktorja Adria Airways Tehnike Mirjana Tratnjek Čeh. Operativni vodja vzdrževanja letal Tomaž Pečnik je dodal, da je bila njihova pot od leta 2010 posuta z žeblji, "ampak s skupnimi močmi, voljo, znanjem, pripadnostjo poslovodstva in zaposlenih dosegamo to, na kar smo lahko ponosni". "Imamo 50 pogodb, 50 strank, nobena nam ne uide," je izpostavil direktor marketinga in prodaje Pavel Prhavc in dodal, da se trenutno podjetje poteguje še za vrsto dodatnih poslov. "Kmalu ne bo več problem odpuščanje, ampak kako vzgajati nove kadre in zaposlovati."
Že letos novo zaposlovanje
Adria Airways Tehnika ima trenutno 203 zaposlene. Še letos nameravajo v podjetju zaposliti deset novih sodelavcev, v prihodnjih letih pa naj bi postopoma prišli vsaj do 250 zaposlenih. Obstoječi hangarji omogočajo v primeru pridobitve dodanih naročil uvedbo druge izmene in dvig produktivnosti z dodatno delovno silo. "Sedaj imamo toliko želez v ognju, da se bomo jeseni, če uspemo večino poslov realizirati, spraševali, kje imamo četrti hangar," je povedal glavni izvršni direktor Adrie Airways Tehnike Maks Pele in dodal, da imajo na Brniku možnost širitve in skorajda podvojitve kvadrature hangarjev. Realizacija za prvih pet mesecev in napoved do konca leta kažejo, da bo podjetje letos preseglo zastavljene načrte in doseglo od 20 do 22 milijonov evrov prihodkov in od 2 do 2,4 milijona evrov dobička. Lani je podjetje ustvarilo 18,6 milijona evrov prihodkov in nekaj 10.000 evrov dobička, ki so ga uspeli po besedah Peleta ustvariti v zadnjem četrtletju. Zagotovil je, da edina težava, s katero se srečujejo, izhaja iz preteklosti, iz načina ustanovitve. To je šibek denarni tok. "Vsa leta ga popravljamo, ampak žal še ni na ravni, ki bi bil po naših željah, smo pa dosegli občutno izboljšanje," je zagotovil. "Hkrati želimo, da ob poslovanju, ki ga imamo, v nekaj mesecih pridemo v situacijo, ko bomo lahko končno v celoti naredili tisto, kar delavci pričakujejo 15. v mesecu," je o rešitvi težavah pri izplačevanju plač povedal Pele.
Novi potencialni kupci
Glede na pozitivne trende poslovanja podjetja se povečuje tudi interes za Adrio Airways Tehniko in v zadnjem času se v prodajni postopek vključujejo novi potencialni kupci, je povedal Pele. "Proces prodaje teče in če lahko špekuliram, bi mnogi od teh kupcev utegnili počakati, da vidijo, kako se leto 2015 odvije, potem pa bi se resno vključili v ta proces," je dodal Pele. Na Aerodromu Ljubljana, ki skupaj s Posebno družbo za podjetniško svetovanje prodaja družbo za vzdrževanje letal, so medtem za STA povedali, da je postopek prodaje še vedno v zaključni fazi in da se nadejajo, da bo kmalu končan. Drugih informacij ne morejo razkrivati.