Slovenija

Bodite previdni pri kuponih!

STA
18. 5. 2015, 12.23
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

V Zvezi potrošnikov Slovenije potrošnikom, ki kupujejo kupone za kolektivne nakupe prek spletnih portalov priporočajo, naj se pred nakupom pozanimajo o vseh relevantnih informacijah. Kuponov naj ne kupujejo vnaprej, takoj po nakupu pa naj si rezervirajo termin. Če zaznajo nepravilnosti, naj vložijo prijavo na tržni inšpektorat, jim še svetujejo.

V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so s spletno anketo med drugim ugotovili, da je več kot tretjina potrošnikov pozabila izkoristiti kupljen in že plačan kupon, skoraj petini pa kupona zaradi težav z rezervacijo ni uspelo izkoristiti.

Nekateri z izdelki ali storitvami niso zadovoljni, zato jim v ZPS svetujejo, naj se točno pozanimajo, kaj vsebuje ponudba ter dobro preberejo drobni tisk. Če je bila opravljena nepravilno ali v nasprotju z dogovorom, ima potrošnik pravico zahtevati od izvajalca ali odpravo pomanjkljivosti ali vračilo dela ali celotnega plačanega zneska ali ponovno storitev.

Čeprav ponudniki kuponov odgovornost za težave z uveljavljanjem kuponov po izkušnjah pogosto v celoti prelagajo na ponudnika izdelka ali storitve, v ZPS potrošnikom predlagajo, da ponudnika kuponov opozorijo na opisana pravna dejstva in uporabijo tudi druge možnosti (prijava tržni inšpekciji, sodna pot, mediji).

Če ima potrošnik težave z uveljavljanjem reklamacije, lahko vloži prijavo na Tržni inšpektorat RS. Ta lahko podjetje sankcionira, če ugotovi, da gre za nepošteno poslovno prakso. Če potrošnik želi povračilo škode, ki je nastala zaradi nemožnosti izrabe kuponov, pa mora, če se mu ne uspe dogovoriti s ponudnikom, svoje pravice uveljavljati na sodišču.