V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so s spletno anketo med drugim ugotovili, da je več kot tretjina potrošnikov pozabila izkoristiti kupljen in že plačan kupon, skoraj petini pa kupona zaradi težav z rezervacijo ni uspelo izkoristiti.
Nekateri z izdelki ali storitvami niso zadovoljni, zato jim v ZPS svetujejo, naj se točno pozanimajo, kaj vsebuje ponudba ter dobro preberejo drobni tisk. Če je bila opravljena nepravilno ali v nasprotju z dogovorom, ima potrošnik pravico zahtevati od izvajalca ali odpravo pomanjkljivosti ali vračilo dela ali celotnega plačanega zneska ali ponovno storitev.
Čeprav ponudniki kuponov odgovornost za težave z uveljavljanjem kuponov po izkušnjah pogosto v celoti prelagajo na ponudnika izdelka ali storitve, v ZPS potrošnikom predlagajo, da ponudnika kuponov opozorijo na opisana pravna dejstva in uporabijo tudi druge možnosti (prijava tržni inšpekciji, sodna pot, mediji).
Če ima potrošnik težave z uveljavljanjem reklamacije, lahko vloži prijavo na Tržni inšpektorat RS. Ta lahko podjetje sankcionira, če ugotovi, da gre za nepošteno poslovno prakso. Če potrošnik želi povračilo škode, ki je nastala zaradi nemožnosti izrabe kuponov, pa mora, če se mu ne uspe dogovoriti s ponudnikom, svoje pravice uveljavljati na sodišču.