Na današnjem nadaljevanju sojenja je sodnica zaslišala še dve priči, ki sta pomagali sodnemu izvedencu Jadranu Možini pri pripravi mnenja, ki kaže na to, da je Ponikvar 26. avgusta 2011 prevozil rdečo signalno luč na semaforju, zaradi česar je na jeseniški železniški postaji potniški vlak trčil v tovornega. Pri tem je bilo poškodovanih 34 ljudi.
Obramba na podlagi registrirnega traku potniškega vlaka vztraja, da Ponikvar ni prevozil rdečega signala. Jožef Rajh, ki je bil član preiskovalne komisije, pa je danes izpostavil, da so vsi podatki z analogne naprave zgolj približni in da z nje ni možno natančno odčitati prevoženih metrov in pretečenih sekund.
Zato tudi po Rajhovih besedah ni mogoče ločiti morebitnega vpliva naprave za prisilno zaustavitev, ki se sproži ob prevoženi rdeči luči, od linij, ki so se zarisale ob trčenju, saj so te na tako malem delčku traku, da rišejo ena čez drugo. Zato trak ni čitljiv.
Stojan Haler iz Slovenskih železnic je povedal, da bi bil za branje podatkov zapisovalnika naprave za prisilno ustavitev najbolj primeren sam proizvajalec, družba Hasler. Sodnica se je za razjasnitev dvomov zato odločila, da bo trak zapisovalnika poslala v proučitev proizvajalcu.
Medtem ko bo sodišče čakalo na odgovore Haslerja, bo odločilo tudi o predlogu Ponikvarjeva zagovornika Franca Rojka za izločitev sodnega izvedenca, ki vztraja, da je kljub težavam pri branju spornega traku dovolj drugih dokazov, da je Ponikvar prevozil rdečo luč.
Takega mnenja je tudi danes zaslišani Rajh. "Če se vozni poti dveh vlakov nekje dotikata ali stikata pomeni, da mora en stati za signalom, ki mu preprečuje nadaljevanje vožnje. To je abeceda varnosti v železniškem prometu. Niti višja sila, niti okvara, nit napaka prometnika ne more spraviti dveh vlakov, da se bosta zaletela s postavitvijo signala," je izpostavil Rajh.
Zato trdi, da je dovoljenje za vožnjo imel le en vlak, in sicer tovorni. To je razvidno z njegovega zapisovalnika, ki je digitalen in zato za razliko od analognega na potniškem vlaku povsem natančen.