S prodajo kart na liniji Maribor-London, ki jo uvajajo 1. junija, so zadovoljni. Kot pravijo, je celo presegla začetna pričakovanja. Iz Maribora nameravajo za zdaj leteti do konca septembra, o morebitnem podaljšanju letenja iz drugega največjega slovenskega mesta pa se bodo v primeru dobre zasedenosti letov odločili najpozneje maja.
Tudi odločitev o povezavah, ki bi jih lahko na novo uvedli iz Ljubljane in Maribora, nameravajo opredeliti do konca maja.
Do konca maja bodo floti priključili še eno letalo airbus A319, tako da bo njihova flota letos sestavljena iz enega airbusa A320, ki ga bodo imeli skupaj s piloti od aprila do oktobra v najemu od litovskega prevoznika DOT (kabinsko osebje bo Adriino), treh airbusov A319, šestih letal CRJ900, enega CRJ700 in enega CRJ200. Vsa letala z izjemo slednjega so najeta.
Lani je Adria Airways prepeljala 1,113 milijona potnikov, od tega v rednem prometu približno 917.000, v čarterskem pa 196.000. Čisti dobiček je dosegel 921.000 evrov, dobiček iz poslovanja pa tri milijone evrov. Slovenski letalski prevoznik se je tako lani po več letih rdečih številk vrnil na zeleno vejo.
Adria Airways je sicer na seznamu 15 podjetij za privatizacijo. Slovenski državni holding, Družba za upravljanje terjatev bank in Posebna družba za podjetniško svetovanje so v začetku januarja podpisali sporazum o skupnem nastopu pri prodaji delnic Adrie Airways; njihov delež skupaj znaša 91,58 odstotka osnovnega kapitala družbe.