Četrtletni prihodki so porasli za četrtino na 40,3 milijarde kron (4,3 milijarde evrov). "Takšno rast smo dosegli kljub dolgoročnim investicijam v področja, kot so spletni nakupi in informacijska tehnologija, s katerimi naj bi H&M v prihodnje še okrepili," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa dejal prvi mož družbe Karl-Johan Persson.
Trgovcu z oblačili je uspelo povečati prodajo v primerjavi s prvim četrtletjem 2014 tudi na njegovem najpomembnejšem trgu - Nemčiji. V tej državi je v prvih treh mesecih poslovnega leta ustvaril 8,7 milijarde kron (936 milijonov evrov) prihodkov, kar je 11,5 odstotka več kot pred letom dni. Za največjega tekmeca H&M na nemškem trgu velja španska skupina Inditex s svojo najpomembnejšo blagovno znamko Zara.
H&M načrtuje nadaljevanje uspešnega poslovanja, kar naj bi mu uspevalo predvsem z novo linijo kozmetičnih izdelkov, razširitvijo ponudbe izdelkov za dom pod blagovno znamko H&M Home ter odprtjem 400 novih trgovin po vsem svetu.
H&M je sredi letošnjega februarja odprl svojo prvo trgovino na Tajvanu. Še to pomlad namerava vstopiti tudi na perujski trg, poleti načrtuje odprtje svoje prve trgovine v azijskem Macau, v drugi polovici leta pa še v Južnoafriški republiki in Indiji.
Švedi pa se naokrog po globusu širijo tudi s svojo spletno trgovino: najpozneje do jeseni bodo prek spleta lahko oblačila znamke H&M nakupovali potrošniki v devetih novih državah, namreč na Portugalskem, Poljskem, Češkem, Slovaškem, v Romuniji, na Madžarskem, v Bolgariji, Belgiji in Švici.