Slovenija

H&M načrtuje odprtje novih trgovin

M.J.
24. 3. 2015, 14.42
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Švedski trgovec z modnimi oblačili H&M je v novo leto krenil z mastnim dobičkom. Med 1. decembrom in 28. februarjem se je dobiček povečal za več kot tretjino na 3,6 milijarde švedskih kron (387,5 milijona evrov), so danes v Stockholmu sporočili iz družbe, ki letos načrtuje odprtje večjega števila novih trgovin.

STA

Četrtletni prihodki so porasli za četrtino na 40,3 milijarde kron (4,3 milijarde evrov). "Takšno rast smo dosegli kljub dolgoročnim investicijam v področja, kot so spletni nakupi in informacijska tehnologija, s katerimi naj bi H&M v prihodnje še okrepili," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa dejal prvi mož družbe Karl-Johan Persson.

Trgovcu z oblačili je uspelo povečati prodajo v primerjavi s prvim četrtletjem 2014 tudi na njegovem najpomembnejšem trgu - Nemčiji. V tej državi je v prvih treh mesecih poslovnega leta ustvaril 8,7 milijarde kron (936 milijonov evrov) prihodkov, kar je 11,5 odstotka več kot pred letom dni. Za največjega tekmeca H&M na nemškem trgu velja španska skupina Inditex s svojo najpomembnejšo blagovno znamko Zara.

H&M načrtuje nadaljevanje uspešnega poslovanja, kar naj bi mu uspevalo predvsem z novo linijo kozmetičnih izdelkov, razširitvijo ponudbe izdelkov za dom pod blagovno znamko H&M Home ter odprtjem 400 novih trgovin po vsem svetu.

H&M je sredi letošnjega februarja odprl svojo prvo trgovino na Tajvanu. Še to pomlad namerava vstopiti tudi na perujski trg, poleti načrtuje odprtje svoje prve trgovine v azijskem Macau, v drugi polovici leta pa še v Južnoafriški republiki in Indiji.

Švedi pa se naokrog po globusu širijo tudi s svojo spletno trgovino: najpozneje do jeseni bodo prek spleta lahko oblačila znamke H&M nakupovali potrošniki v devetih novih državah, namreč na Portugalskem, Poljskem, Češkem, Slovaškem, v Romuniji, na Madžarskem, v Bolgariji, Belgiji in Švici.